شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارسحر قریشی دوباره همه را سر کار گذاشت!

سحر قریشی دوباره همه را سر کار گذاشت!

اخبارهنری : هرگز دوست نداشته و دوست ندارم وارد این بازی ها شده و ناشر این گونه اخبار باشم و تاکنون هم نبوده ام،اما وقتی می بینم برخی از همکاران و حتی مسوولان از روی ناآگاهی آب به آسیاب به اصطلاح بازیگرانی مانند سحر قریشی ریخته و باعث به چشم آمدن او می شوند،هم خنده ام می گیرد و هم ناراحت می شوم،چگونه افرادی که در جامعه مسوولیت دارند یا اهل رسانه هستند،این گونه سر کار رفته و اغفال می شوند؟!
دوستان و مسوولان هنوز متوجه نشده اند که امثال این به اصطلاح بازیگر در جامعه زیاد است؟این عده دوست دارند تا همیشه در چشم باشند،برای شان مهم نیست چگونه،فقط در صدر اخبار بودن برای شان مهم است.برای همین از روی عمد چنین رفتاری را از خویش بروز می دهند تا اهالی رسانه را به واکنش وادارند که مدام از او بگویند و بنویسند.
برای سحر قریشی فرقی ندارد که مامور شهرداری سوژه اش باشد یا حتی خود شهردار، او می خواهد با یک عملی که همه روی آن حساس هستند جار و جنجال راه انداخته و همه از او بگویند و بنویسند.او به هدف خود رسیده و حتی مسوولان شهرداری را نیز وادار کرد از روی ناآگاهی وی را تهدید به شکایت کنند!حالا هم با انتشار متنی اعلام کرده منظور خاصی نداشته و فقط به یک کلمه حساس بوده است!
دوستان خبرنگار تا الان باید این حاشیه سازان حاشیه دوست را شناخته باشند.چشمان خود را کاملا باز کنید تا دیگر بازی نخورید.
می دانم همه تان به حمایت از آن مامور شهرداری برخاستید،اما سودش را چه کسی برد؟ سحر قریشی که برای مدتی در صدر اخبار بود.او به هدفش رسید،شما دست تان کجا بند شد؟! اگر سکوت اختیار می کردید،نقشه این حاشیه دوست را نقش بر آب می کردید.

 

سیدرضا اورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط