پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارسخنرانی شهرام مكري در جشنواره فيلم ونيز

سخنرانی شهرام مكري در جشنواره فيلم ونيز

اخبار هنری : شهرام مكري نويسنده و كارگردان سينما كه امسال با فيلم «جنايت بي‌دقت» در جشنواره فيلم ونيز حضور دارد درباره مشكلات سينماي ايران براي توليد مشترك سخنراني مي‌كند.

يكشنبه ششم سپتامبر (شانزده شهریور) برنامه ویژه‌ای به میزبانی اتحادیه اروپا با عنوان «آینده سینمای جهان» در اين جشنواره برگزار می‌شود. این برنامه شامل دو میزگرد است که با تمرکز بر تولیدات مشترک بین قاره آسیا و آفریقا با سایرکشورهای دنیا با مجموعه‌اي سخنراني برگزار مي‌شود.
در بخش آسیایی شهرام مکری به عنوان نماينده ايران برای سخنراني به این ميزگرد دعوت شده که درباره مشکلات سینماي ایران برای دستیابی به تولیدات مشترک سخنرانی خواهد كرد. جورجیو فیکارلی رییس بخش فرهنگی اتحادیه اروپا مهمانان این بخش را با مشورت آلبرتو باربرا مدير جشنواره انتخاب کرده و سخنرانان را دارای ایده‌هایی خوب برای آینده سینمای کشورشان دانسته است.
فیلم سينمايي «جنایت بی‌دقت» با کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر سومین فیلم ایرانی حاضر در اين جشنواره در كنار «خورشيد» با كارگرداني مجيد مجيدي و «دشت خاموش» با كارگرداني احمد بهرامي است. 18 شهریور نمایش رسمی اين فيلم در بخش افق‌ها با حضور کارگردان، تهیه کننده و بازیگران فیلم برگزار خواهد شد.

سیدرضا اورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط