جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارسریال What We Do in the Shadows برای فصل سوم تمدید شد

سریال What We Do in the Shadows برای فصل سوم تمدید شد

اخبار هنری : درحالی‌که هنوز پخش فصل دوم سریال What We Do in the Shadows ادامه دارد، شبکه FX از تمدید این سریال کمدی تحسین شده برای فصل سوم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) برای فصل سوم تمدید شده است. شبکه FX از تمدید این سریال کمدی که فصل دوم آن با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده، برای فصل سوم خبر داده است. سریال What We Do in the Shadows یک سریال مستندنما است که براساس یک فیلم کمدی به همین نام تولید شده است که داستان گروهی از خون آشام‌ها را دنبال می‌کند که درکنار یکدیگر در یک خانه در استتن آیلند در نیویورک در حال زندگی هستند و تمرکز سریال روی اتفاقاتی است که برای آن‌ها رخ می‌دهد و همچنین تجربه آن‌ها در مورد زندگی درکنار انسان‌ها و برقرار کردن ارتباط یا رفع نیازهای روزمره و حتی مشکلات آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

همچنین ددلاین در خبر خود از دلیل تمدید زودهنگام این سریال کمدی و مستندنما گفته است. ددلاین توضیح داد FX گفته که به‌طور متوسط ۳.۲ میلیون بیننده چه ازطریق پخش اصلی و چه ازطریق پخش دیجیتالی، به تماشای قسمت‌های فصل دوم سریال What We Do in the Shadows پرداخته‌اند که این موضوع شامل نمایش ازطریق برنامه FX on Hulu نیز می‌شود که در آن سریال‌های FX یک روز پس از پخش از این شبکه ازطریق سرویس استریم هولو نیز پخش خواهند شد. همچنین میانگین تعداد بینندگان فصل دوم این سریال کمدی در مقایسه با فصل اول نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که این آمار تنها براساس ۶ قسمت اول فصل دوم است و شامل قسمت هفتم نمی‌شود.

کیوان نواک در نقش ناندور، مت بری در نقش لازلو، ناتیسیا دمتریو در نقش نادجا، هاروی گیلان در نقش گیرمو و مارک پروکش در نقش کالین رابینسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال What We Do In The Shadows حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و قابل انتظار است که شاهد بازگشت آن‌ها برای فصل سوم نیز باشیم. همچنین مانند دو فصل اول، جامین کلمنت برای ساخت فصل سوم سریال آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم نیز باز خواهد گشت که پیش‌بینی می‌شود مانند دو فصل اول، فصل سوم این سریال کمدی نیز در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه FX منتشر شود. قسمت پایانی فصل دوم سریال What We Do In The Shadows در تاریخ ۱۰ ژوئن امسال (۲۱ خرداد) از شبکه FX منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط