جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارسونی به شایعه حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man...

سونی به شایعه حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man 3 واکنش نشان داد

طی ماه اخیر مشخص شد که جیمی فاکس که پیش از این در فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲) نقش شخصیت شرور و منفی الکترو را بر عهده داشته بود، قرار است در فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) برای نقش آفرینی دوباره در نقش الکترو بازگردد و مدتی پیش هم متوجه شدیم که در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) قرار است شاهد حضور بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول نیز باشیم. این اخبار باعث شد تا نظریه مولتی ورس بودن قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی افزایش پیدا کند و حتی طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در این فیلم شنیده می‌شد.

حالا سونی به این شایعات واکنش نشان داده است. Entertainment Tonight به‌تازگی به نقل از سونی گفت که این استودیو شایعات استخدام مگوایر و گارفیلد برای حضور در فیلم Spider-Man 3 را تایید نکرد. بااین‌حال، نکته عجیب در واکنش سونی این است که آن‌ها این شایعات را کاملا تکذیب نکرده‌اند و همین موضوع باعث مشکوک شدن طرفداران مرد عنکبوتی شده است. در هر حال هنوز منبع رسمی یا معتبری به این شایعات واکنشی نشان نداده و هنوز نمی‌توان نظر قطعی در مورد حضور یا عدم حضور مگوایر و گارفیلد در فیلم Spider-Man 3 داشت.

در هر حال هنوز اطلاعات زیادی از فیلم Spider-Man 3 در دسترس نیست و شاید درنهایت شاید وجود اسپایدرورس در فیلم نیز باشیم. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که باید تا شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید و اعلام نام رسمی و فهرست بازیگران قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی صبر کنیم و ببینیم که درنهایت چقدر این شایعات درست هستند و چه میزان از آن تنها یک شایعه بی پایه و اساس خواهد بود. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ جیکوب باتالون، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

قسمت سوم فیلم Spider-Man به‌کارگردانی جان واتس برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط