جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبار«شام ایرانی» در تعطیلات نوروز کرونایی

«شام ایرانی» در تعطیلات نوروز کرونایی

اخبار هنری: سری جدید برنامه‌‌ی «شام ایرانی» از فردا پنج‌‌شنبه 29 اسفندماه 98 در شبکه‌‌ی نمایش خانگی توزیع می‌‌شود.
سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب در 4 فصل تولید شده است که قرار است تا پایان تعطیلات نوروز کرونایی 99، هر هفته دو قسمت از آن در روزهای پنج‌‌شنبه و جمعه پخش و توزیع شود.
نخستین قسمت از این مجموعه که با شام مهمانی آقایان بازیگر همراه است، در خانه سامان گوران می‌‌گذرد و قسمت دوم نیز مهمانی شام در خانه نیما شاهرخ شاهی را به تصویر می‌‌کشد.
پوریا پورسرخ دیگر بازیگر شرکت‌‌کننده در مسابقه «شام ایرانی» است و امره تتیکل بازیگر ترکیه‌ای نیز آخرین میزبان این فصل است.
شبنم قلی‌‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی در فصل دوم حضور دارند، فصل سوم با هنرمندی سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی و جورج اوسطا بازیگر لبنانی ساخته شده و فصل چهارم با حضور نگین معتضدی، آشا محرابی، مرجانه گلچین و نعیمه نظام‌دوست ضبط شده است.
«شام ایرانی» علاوه بر ارائه به صورت لوح فشرده، در وی‌‌او‌‌دی ها نیز قابل مشاهده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط