جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارشکایت یک وکیل اهل بیهار از چهار چهره معروف بالیوود

شکایت یک وکیل اهل بیهار از چهار چهره معروف بالیوود

اخبار هنری : شکایت یک وکیل اهل بیهار از چهار چهره معروف بالیوود به خاطر تحریم کردن مرحوم سوشانت سینگ راجپوت در سینما :

از اخبار بين المللي اسيا گزارش شده است دادستان سودير كومار اوجا عليه ٨ نفر شكايت كرده است كه انها را دليل مرگ سوشانت دانسته است ! كه از افراد ليست ميشود به اديتاي چوپرا، اكتا كاپور كارن جوهر سلمان خان و سانجي ليلا بانسالي اشاره كرد او معتقد است انان به قدري گروه هاي باند بازي را در باليوود رواج داده اند كه استعداد هاي واقعي ناكام ميمانند !
اين مدافع ادعا كرده است كه سوشانت از ٧ فيلم حذف شده است و برخي از فيلمهاي او اكران نشده اند به اين ترتيب وضعيتي ايجاد شد كه اين بازيگرا را به سمت اين كار ترغيب كرد
پيش از اين سياستمدار سانجي نيروپام توئيت زده بود و ادعا ميكرد كه سوشانت ٧ فيلم را از دست داده كه او پس از چيچور امضا كرده بود !
وزير امور خارجه ماهاراشترا ، اظهار كرده است كه پليس بمبئي درباره رقابت هاي كاري در پرونده خودكشي سوشانت بشدت پيگيري خواهد كرد . به دنبال مرگ غم انگيز و ناگهاني اين بازيگر ٣٤ ساله شخصيت هايي از جمله كانگنا رانوت ، ابيناوكاشياب و راوينا تاندون دوباره بحث گروه هاي باند بازي و فاميلي رايج در صنعت فيلم سازي را باز كردند. نا گفته نماند که شکایت علیه کمپانی یاش راج و تی سریز هم شده است .

شهره سلمانی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط