پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبار"عصر جدید" هفته آینده با حضور تماشاگران پخش می‌شود / فینال در...

“عصر جدید” هفته آینده با حضور تماشاگران پخش می‌شود / فینال در شب یلدا

اخبار هنری : هفته پيش “احسان علیخانی” از آغاز ضبط ادامه “عصر جدید” بدون حضور تماشاگران خبر داد حالا اما سازندگان برنامه به اين نتيجه رسيده‌اند كه برنامه با تماشاگران ضبط شود.
به گزارش هفت صبح، سازندگان “عصر جديد” به تازگي دور هم جمع شده‌اند و در يک روز، ۲ قسمت را ضبط كرده‌اند. اين ۲ قسمت بدون حضور تماشاگران است.
بعد از ضبط ۲ قسمت بدون تماشاگر، قرار بر اين شده است كه برنامه از امروز با حضور تماشاگران آماده شود.
بر اساس برنامه‌ريزی سازندگان، “عصر جديد” روزهای يكشنبه و چهارشنبه ضبط دارد و هر بار ۲ قسمت آماده می‌شود.اين اتفاق هم با رعايت فاصله مناسب بين تماشاچيان رقم می‌خورد.
ادامه سری دوم “عصر جديد” از عيد فطر روی آنتن شبكه ۳ خواهد رفت.بنابراين از هفته آينده منتظر اين برنامه باشيد.
بعد از آن قرار است پخش برنامه، روزهای پنجشنبه و جمعه به شكل هفتگی ادامه داشته باشد.
“عصر جديد” تا ابتدای زمستان روی آنتن شبكه ۳ خواهد بود.طبق برنامه‌ريزی قرار است مسابقه فينال در شب يلدا برگزار شود.اين بار هم تصميم اين است تا برنامه به شكل زنده روی آنتن برود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط