جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارعلل غیبت عوامل فیلم «روز صفر» در اختتامیه از زبان دبیر جشنواره

علل غیبت عوامل فیلم «روز صفر» در اختتامیه از زبان دبیر جشنواره

اخبار هنری : شب گذشته، اختتامیه‌‌ی سی و هشتمین جشنواره‌‌ی فیلم فجر در حالی برگزار شد که خبری از عوامل فیلم سینمایی «روز صفر» نبود. مجری مراسم هر بار که این فیلم جایزه‌‌ای می‌‌گرفت عنوان می‌‌کرد که سعید ملکان کارگردان و تهیه‌‌کننده‌‌ی فیلم در ترافیک گیر کرده و به مراسم نرسیده است. پس از پایان این مراسم، عوامل این فیلم در بیانیه‌‌ای اعلام کردند به دلیل رویه‌‌ی غلطی که مدیران سینمایی و همکاران سینمایی ایجاد کرده‌‌اند، حاضر به شرکت در اختتامیه نشده‌‌اند. حالا پس از گذشت یک روز از اختتامیه، دبیر جشنواره در صفحه‌‌ی توییترش، علل اصلی عدم شرکت عوامل این فیلم را در توضیح داد.
ابراهیم داروغه‌‌زاده نوشته است: «آقای ملکان به دو موضوع انتقاد داشتند و اختتامیه فیلم فجر را تحریم کردند: 1. معتقد بودند نباید افرادی که صحبت از تحریم کرده‌‌اند و یا افرادی که در نشست رسانه‌‌ای اعتراض کرده‌‌اند، داوری و کاندید می‌‌شدند. 2. پذیرش فیلم «خورشید» علی‌‌رغم دیر رسیدن به جشنواره».
گفتنی است در مراسم دیروز، فیلم سینمایی «روز صفر» توانست پنج سیمرغ بلورین را از آنِ خود کند و به همراه «شنای پروانه» رکورددار سیمرغ جشنواره‌‌ی سی و هشتم شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط