پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارفضانوردان اسپیس ایکس با عروسک بیبی یودا به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر...

فضانوردان اسپیس ایکس با عروسک بیبی یودا به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر کردند

اخبار هنری : به‌تازگی مشخص شده که فضانوردان اسپیس ایکس در یک اقدام جالب از عروسک بیبی یودا برای نشان دادن شاخص گرانش صفر استفاده کرده‌اند.

به‌تازگی اسپیس ایکس یک فضاپیمای سرنشین‌دار دراگن را به ایستگاه فضایی بین‌المللی به فضا پرتاب کرده است و حالا مشخص شده که فضانوردان این فضاپیما برای نشان دادن شاخص گرانش صفر و مشخص شدن حالت بی‌وزنی و قرار گرفتن در مدار زمین، از یک عروسک بیبی یودا استفاده کرده‌اند. صد البته بیبی یودا چندان با سفرهای فضایی غریبه نیست، اما او در سریال The Mandalorian با مندلورین این سفر را انجام می‌دهد و حالا هم‌سفرهایی وی اینبار از زمین او را همراهی کرده‌اند. بااین‌حال، این نسخه از بیبی یودا یک عروسک کوچک از آن است و می‌توانید تصویر منتشر شده از حالت معلق عروسک بیبی یودا در سفینه دراگن را مشاهده کنید:

1

ویلیام هاروود، خبرنگار CBS نیز به تهیه این گزارش پرداخته و به استفاده از بیبی یودا برای نشان دادن شاخص گرانش صفر اشاره کرده است. اگرچه استفاده از عروسک برای نشان دادن این شاخص خیلی اتفاق عجیبی نیست، اما محبوبیت روز افزون بیبی یودا و همچنین همزمانی با پخش فصل دوم سریال The Mandalorian بدون شک در این موضوع بی تاثیر نبوده و توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. حتی یک ویدیو نیز از پرتاب فضاپیمای دراگن منتشر شده که بیبی یودا را می‌توانید در آن ببینید:

 

فضاپیمای دراگن در حال حاضر به ایستگاه فضایی بین‌المللی رسیده و پهلو گرفته است و حالا طرفداران امیدوار هستند که فضانوردان عروسک بیبی یودا که بسیار در شبکه‌های اجتماعی سر زبان‌ها افتاده را نیز به زمین بازگردانند. در حال حاضر پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از شبکه دیزنی پلاس در جریان است و تا به امروز ۳ قسمت از فصل دوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است و ۵ قسمت دیگر فصل دوم سریال Star Wars نیز به‌صورت هفتگی هر هفته در روز جمعه منتشر خواهد شد.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط