شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارفیلمبرداری‌های جهش‌یافته در فجر38

فیلمبرداری‌های جهش‌یافته در فجر38

اخبار هنری : «امین جعفری» درباره فیلمبرداری فیلم‌های مورد علاقه‌اش در این دوره از جشنواره فیلم فجر صحبت کرد.

مدیر فیلمبرداری «قصیده گاو سفید»، «روزبلوا» و «من می‌ترسم» که از پرکارهای جشنواره امسال به شمار می‌رود، به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفت: نکته حائز اهمیت در فیلمبرداری امسال این است که سطح فیلمبرداری سینمای ایران از خیلی از بخش‌های دیگر سینما بالاتر است و پیشرفت بصری به کمک تجهیزات تازه‌ای که وارد سینمای ایران شده است و در کنار آن افزایش سواد فیلمبردارها و نگاه آرتیستی آن‌ها، منجر به خلق فیلمبرداری‌های متفاوت و جهش‌یافته شده است.
این فیلمبردار با تأکید بر اینکه فیلمبرداری‌ها، امسال به لحاظ فنی، تکنیکی و هنری سطح بسیار بالایی دارد، خاطرنشان کرد: همه فیلم‌های جشنواره را هنوز ندیده‌ام اما فیلم‌های «روز صفر»، «ابربارانش گرفته» و «شنای پروانه» فیلمبرداری سطح بالا و خوبی داشتند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط