شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارفیلمِ «نامو»( بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی ور منتخب هفتادمین دوره...

فیلمِ «نامو»( بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی ور منتخب هفتادمین دوره جشنواره برلین شد.

اخبار هنری : فیلمِ «نامو»( بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی ور، در اولین حضور بین المللی خود منتخب هفتادمین دوره جشنواره برلین شد.

فیلم «نامو» به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و طهورا ابوالقاسمی و سرمایه گذاری نوید محمد زاده و پژمان بازغی تولید شده است، این دومین همکاری نوید محمد زاده و پژمان بازغی محسوب می‌شود و امسال با فیلمسازان مطرح جهان در بخش فروم برلینانه رقابت خواهد کرد.
بخش فُروم (Forum) برلیناله، با تاکید بر آثار فیلم‌سازان جوان از سرتاسر دنیاست و در سال‌های مختلف فیلمسازان شاخصی با فیلم‌های‌شان در این بخش حضور داشته‌اند.
بختیار پنجه ای، سویل شیرگیر، نادر مهدی لو، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، فیروز عاقلی، تارا آقاجانی بازیگران فیلم بیگانه هستند.
.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط