سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارفیلم کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم‌‌های کُردی مسکو

فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم‌‌های کُردی مسکو

اخبار هنری : فیلم کوتاه «تابستان قوها» به کارگردانی مریم صمدی به عنوان نماینده‌‌ی ایران در جشنواره‌‌ی فیلم‌‌های کُردی مسکو، حضور می‌‌یابد.
به گزارش اخبار هنری و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «تابستان قوها» ساخته‌‌ی مریم صمدی در شانزدهمین حضور بین‌‌المللی خود در جشنواره‌‌ی فیلم‌‌های کُردی مسکو به نمایش درخواهد آمد.
این فیلم که تاکنون سه جایزه در کلکسیون افتخارات خود دارد، داستان پسربچه‌‌ای به نام رسول را روایت می‌‌کند که از ناحیه پا معلول است. رسول نمی‌‌تواند با بچه‌‌های روستا به برکه برود و ماهی بگیرد؛ او بر اساس قصه‌‌ای که از مادربزرگش شنیده این باور را پیدا کرده که اگر پرنده‌‌های قو را ببیند، می‌‌تواند به آرزوهایش برسد.
سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از: مدیر فیلم‌‌برداری: محمد فکوری، صدابردار: هادی ساعدمحکم، تدوین: توفیق امانی، صداگذاری: محمد میناپور، طراحی صحنه: زانیار محمدی نیکو، بازیگران: امین محمدی، سارا دیندار، سرژیک صمدی، هیوا تمری، دیار تمری، افشین قوچوزاده، شایان خالدی، رئوف گلانیکی، مجری طرح: تورج اصلانی، تهیه‌‌کننده: سنار نوری‌‌آذر، اتالوناژ: سهراب نوربخش.
جشنواره‌‌ی فیلم‌‌های کُردی مسکو که پیش از این قرار بود در تاریخ 21 تا 24 مِی 2020 برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط