جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارفیلم Songbird با موضوع همه‌گیری ویروس به صورت خانگی منتشر می‌شود

فیلم Songbird با موضوع همه‌گیری ویروس به صورت خانگی منتشر می‌شود

اخبار هنری : فیلم دلهره‌آور و هیجان انگیز Songbird با محوریت همه‌گیری ویروس در ایالات متحده ازطریق پلتفرم‌های PVOD یا «ویدیو به درخواست پریمیوم» عرضه می‌شود.

ادام فوگلسن از شرکت STXfilms اعلام کرده که Songbird (پرنده آوازخوان) به تهیه‌کنندگی مایکل بی در سالن‌های سینما اکران نشده و از تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) روی تمامی پلتفرم‌های PVOD برای نمایش خانگی عرضه خواهد شد. در این نسخه به مشتریان اجازه داده می‌شود با پرداخت هزینه بیشتر به محتویات موردنظر خود سریع‌تر از سایرین دسترسی پیدا کنند. بعد از آن، این فیلم ازطریق سرویس‌های استریمینگ که بعداً معرفی می‌شوند، پخش خواهد شد.

فیلم Songbird نخستین پروژه‌ای است که در جریان شیوع ویروس کرونا در لس آنجلس فیلم‌برداری شده است. داستان این فیلم به وقایع دو سال آینده می‌پردازد؛ جایی که ویروس جدید COVID-23 در جهان شیوع پیدا کرده و مستقیماً به مغز قربانیان حمله‌ور می‌شود. آمریکایی‌هایی که به این ویروس مبتلا شدند، مجبورند در یک سری کمپ‌های قرنطینه به نام Q-Zones نگه‌داری شوند که شرایط بسیار سخت و خشنی بر آن حاکم است. لذا برخی از این افراد به مبارزه علیه این شرایط دشوار پرداخته و برای فرار تلاش می‌کنند.

در میان این کشمکش‌ها، یک رابطه عاشقانه بین نیکو (با نقش آفرینی کی.جی آپا) و سارا (سوفیا کارسون) شکوفا شده که وقایع فیلم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نیکو یک پیک موتوری است که نوعی مقاومت و مصونیت نادر دربرابر این بیماری دارد. درحالی‌که سارا یک هنرمند جوان است که احتمالاً به این ویروس مبتلا شده است.

کرگ رابینسون، بردلی ویتفورد، پیتر استورمیر، الکساندرا داداریو، پاول والتر هاوسر و دمی مور دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. ادام فوگلسن از شرکت STXfilms درباره این فیلم می‌گوید:

«شیوع گسترده ویروس کرونا همه جوانب تجارت ما از تولید تا عرضه را تحت تأثیر قرار داده است. اما Songbird نشان می‌دهد که یک استودیوی زیرک و باهوش مثل STX همواره می‌تواند یک مسیر مؤثر و سودآور را برای کار کردن روی فیلم‌های خود پیدا کند. ما علاوه‌بر این فیلم، هم‌اکنون روی Greenland و My Spy نیز کار می‌کنیم. نمایش باید ادامه پیدا کند.»

مهدی اسدی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط