جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارفیلم جدید تاد هینز (Todd Haynes) یعنی Dark Waters تاریخ اکران فصل...

فیلم جدید تاد هینز (Todd Haynes) یعنی Dark Waters تاریخ اکران فصل جوایز را بدست اورد

اخبار هنری : Focus Features تاریخ اکران فصل جوایز فیلم جدید تاد هینز (Todd Haynes) را اعلام کرد…

تاد هینز که در سالهای اخیر با فیلمهایی چون Carol و Far from Heaven پای ثابت نامزدی اسکار و گلدن گلوب بوده است ، امسال با فیلم Dark Waters بازگشته است و تاریخ اکران محدود آن برای ۲۲ نوامبر و اکران عمومی ۲۹ نوامبر اعلام شد ، فیلمی که روایتگر داستان یک وکیل ، توطئه و مقابله با فساد شرکتی است که Mark Ruffalo ایفاگر نقش آن است که که ارتباط وحشتناکی بین تعداد فزاینده مرگ و میرهای غیر قابل توضیح و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان کشف می کند.

سایر بازیگران فیلم Anne Hathaway, Tim Robbins, Bill Camp, Victor Garber, Mare Winningham, William Jackson Harper و Bill Pullman هستند در کنار Pamela Koffler و Christine Vachon و فیلم بر اساس مقاله ای از نیویورک تایمز است.

رقبای فیلم در ۲۲ نوامبر Frozen 2 ، ۲۱ Bridges و  A Beautiful Day in the Neighborhood خواهند بود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط