چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارسینمای ایران«قصر شیرین» در یازدهمین حضور جهانی اش در سائوپائولو

«قصر شیرین» در یازدهمین حضور جهانی اش در سائوپائولو

اخبار هنری: «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی برای نمایش افتتاحیه در قاره آمریکای جنوبی در جشنواره سائوپائولو که یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی آن قاره است در بخش غیر رقابتی چشم انداز سینمای جهان حضور دارد.

«قصر شیرین» که پخش بین المللی آن به عهده شرکت ایریماژ است، تاکنون در جشنواره های بین المللی فیلم شانگهای (جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر)، اورنبورگ (بهترین فیلم)، باتومی (بهترین کارگردان و جایزه منتقدان سینمای گرجستان)، ونکوور (جشنواره غیر رقابتی)، سلیمانیه (جایزه بهترین کارگردان)، آسیاتیکای رم (جایزه بهترین فیلم) و کمبریج (غیر رقابتی) حضور داشته، جایزه بهترین فیلم بین المللی را در مراسم جوایز فیلم های خانوادگی دریافت کرده و در جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط