سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارمارتین اسکورسیزی اعلام کرد شاید برای همیشه از دنیای سینما خداحافظی کند

مارتین اسکورسیزی اعلام کرد شاید برای همیشه از دنیای سینما خداحافظی کند

اخبار هنری : مارتین اسکورسیزی اعلام کرد شاید برای همیشه از دنیای سینما خداحافظی کند و «ایرلندی» آخرین فیلم او باشد.

اسکورسیزی در مصاحبه با گاردین گفت: «این فیلمهایی که همه در آن پرواز میکنند و میزنند و میریزند سینماها را پر کرده‌اند. همه هم برای دیدن آنها میروند و جایی دیگر برای نوعی دیگر از سینما نمانده است. نمیدانم چند فیلم دیگر میتوانم بسازم و شاید این آخرین فیلم من باشد.

ایده ابتدایی این بود که فیلم را بسازیم و شاید آن را دست‌کم یک‌بار در موسسه فیلم بریتانیا نمایش بدهیم. شاید هم یک روز در سینماتکی در پاریس. شوخی نمیکنم. ما امروز در موقعیتی هستیم که همه سینماها آخرین نمونه فیلمهای ابرقهرمانی را نمایش می‌دهند. ۱۲ سالن نمایش وجود دارد و در ۱۱ سالن فیلم ابرقهرمانی روی پرده است. از این فیلمها خوشتان می‌آید؟ مشکلی نیست اما ۱۱ سینما؟

تاب آوردن این روند برای فیلمهایی چون «لیدی برد» و «سوغاتی» خیلی سخت است. این فیلمها شاید لزوما از نظر تجاری خیلی موفق نباشند اما فیلمهایی محترم و هوشمندانه هستند و میتوانند تماشاگر فراوان بیابند. اساسا موافق این نیستم که چون فیلمی تماشاگر زیاد دارد پس هنری نیست.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط