جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارمارول رسما بخش تلویزیونی خودش را تعطیل کرد!

مارول رسما بخش تلویزیونی خودش را تعطیل کرد!

اخبار هنری : بخش تلویزیونی مارول، بخش کوچکی از شرکتی که مسئول بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی امروزی و بسیاری از فیلم‌های مورد انتظار است بزودی تعطیل خواهد شد. این بخش به رهبری جف لوب (Jeph Loeb) که تصور می‌شد پس از ترفیع کوین فایگی (Kevin Feige) به عنوان مدیر ارشد نوآوری مارول وارد دوران جدیدی شود آینده روشنی در پیش ندارد. بسیاری از کارکنان اخراج و برخی از آن‌ها به استودیوی مارول منتقل می‌شوند و هیچ سریال جدیدی توسط این بخش ساخته نخواهد شد. از زمانی که نتفلیکس سریال‌های مارولی Daredevil «دردویل»، Jessica Jones «جسیکا جونز»، Luke Cage «لوک کیج» و The Punisher «مجازاتگر» را کنسل کرد مشخص بود آینده خوبی در انتظار بخش تلویزیونی مارول نیست.

البته فعلا قرار است تولید پنج سریالی که در حال ساخت بودند توسط استودیوی مارول ادامه پیدا کند. سریال‌های لایو اکشن Agents of S.H.I.E.L.D «ماموران شیلد» و Helstrom «هل‌استرام»، سریال‌های انیمیشنی Howard the Duck «هاوارد اردک»، Hit Monkey «هیت مانکی» و Tigra and Dazzler «تیگرا و دزلر». احتمالات زیادی درباره آینده این سریال‌ها وجود دارد. اینکه یا یک فصل از آن‌ها ساخته شده و سپس تولید آن‌ها متوقف می‌شود. یا خیلی بی‌سروصدا ساخت آن‌ها قبل از پخش متوقف شود. یا طی یک قرارداد جدید با یک شبکه یا سرویس استریم این سریال‌ها تولید شوند.

 

آریامووی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط