جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارمجید مظفری تایید کرد: راما قویدل کرونا دارد

مجید مظفری تایید کرد: راما قویدل کرونا دارد

اخبار هنری : مجید مظفری تایید کرد: راما قویدل کرونا دارد/ انتقادات تند بازیگر سریال «ایل‌دا» از مدیران صدا و سیما: آقایان خودشان را ایزوله کردند آن وقت ما باید جلوی دوربین برویم

?در شرایطی روز گذشته خبر ابتلای راما قویدل ـ کارگردان سریال ایل‌ دا ـ در برخی رسانه‌ها و همچنین روابط‌عمومی‌های متعلق به سازمان صداوسیما تکذیب می‌شود که مجید مظفری ـ از بازیگران «ایل‌ دا» ـ نظر دیگری دارد.او در گفت‌وگویی با ایسنا، ضمن انتقاد از سیاست‌های سازمان صداوسیما برای ساخت پروژه‌ها در بحران کرونا، اظهار کرد: فکر می‌کنم مسوولان تلویزیون بیشتر باید به این قضیه توجه می‌کردند و کرونا را جدی‌تر می‌گرفتند؛ چرا که ویروس تصاعدی بالا می‌رود و قابل کنترل نیست. آقایان خودشان را ایزوله می‌کنند و آن‌وقت ما باید جلوی دوربین برویم.

?تقریبا اوایل اسفند ماه بود که من از چندین دکتر پرسیدم، شرایط چگونه است و خطر این ویروس تا چه میزان جدی است که اعلام کردند خطرناک است و من نیز اعلام کردم که برای ادامه‌ِ کار در این شرایط همکاری نمی‌کنم اما گروه برای ادامه تصویربرداری راهی شدند و یکسری سکانس‌ها را گرفتند.

?وی ادامه داد: در آن زمان مشخص شد که یکی از بازیگران خانم و آقا دچار بیماری شده‌اند. دکترها اعلام کردند آنها علائم کرونا را ندارند ولی بهتر است قرنطینه شوند. اما مجدد حالشان بدتر شد و دوباره راهی دکتر شدند که باز هم مطرح شد که دچار ویروس نشده‌اند. به هر حال این کشمکش‌ها در آن شرایط وجود داشت تا اینکه ۲۷ اسفند ماه اعلام شد که در گروه، برخی دچار ویروس شده‌اند و به تهران آمده‌اند. از میان آنهایی که دچار ویروس شده‌اند راما قویدل هم دچار این ویروس شد. خود من هم نگران ایشان بودم به دلیل اینکه بیماری آسم هم داشتند. با او احوال‌پرسی کردم و گفت که در خانه در قرنطینه و در حال مداوا است.

?مظفری درباره ادامه ساخته پروژه ایل‌ دا بعد از تعطیلات نوروزی، تاکید کرد: این مساله اصلاً معنی ندارد! در گروه به ما می‌گفتند از سوی وزارت بهداشت برای کنترل شرایط می‌آیند، اما خوب ۱۰ دقیقه بعد از آن چه؟! افرادی که وارد گروه می‌شوند، چه؟! راننده‌هایی که در پروژه‌ها حضور دارند و سرویس جابه‌جا می‌کنند چه؟! از اساس باید کار متوقف می‌شد و دوباره بعد از اتمام این ویروس، ادامه پیدا می‌کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط