جمعه, مارس 29, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم برلینمحمد رسول‌‌اف نبود؛ «شیطان وجود ندارد» برنده جایزه کلیسای جهانی شد

محمد رسول‌‌اف نبود؛ «شیطان وجود ندارد» برنده جایزه کلیسای جهانی شد

اخبار هنری : در مراسمی که در روز 29 فوریه (10 اسفند 99) برگزار شد، جوايز جنبى هفتادمين دوره جشنواره فيلم برلين به برندگان این بخش اهدا شد. جايزه كليساى جهانى و نيز جايزه سينمايى صنف كه از طرف مجموعه سينماهاى هنرى آلمان به فیلم برگزیده‌‌ی این بخش اهدا می‌‌شود، به فيلم «شيطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول‌‌اف رسید و فيلم «احساس سختى نيست» ساخته فراز شريعت و محصول آلمان هم جايزه تدى، جايزه فيلم دوم تماشاگران بخش پانوراما و جايزه خوانندگان تدى رسانه را دريافت کرد.
محمد رسول‌‌اف کارگردان فیلم «شیطان وجود ندارد» به دلیل محدودیت‌‌هایی که در ایران دارد، نتوانست به جشنواره‌‌ی برلین برود و این جایزه در غیاب او به فیلمش اهدا شد.
مريم زارع در ميان اعضاى هيئت داورى جايزه عفو بين‌‌الملل و روشنك بهشت‌‌نژاد در ميان اعضاى هيئت داورى پروژه‌‌هاى بخش استعدادهاى برلين حضور داشتند.
در بخش نسل از فیلم «بادبادک‌‌ها» ساخته سیدپیام حسینی تقدیر شد.
گفتنی است فیلم «اسب سفید بالدار» ساخته مهیار ماندگار از ایران نیز در بخش بهترین فیلم کوتاه تقدیر شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط