جمعه, مارس 29, 2024
خانهسردبیرمردم اگر قرنطینه را شکستند تقصیر صداوسیماست!

مردم اگر قرنطینه را شکستند تقصیر صداوسیماست!

اخبار هنری : محدودیت های جدیدی که دولت برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعمال کرده،باعث شده مردم به قرنطینه اجباری خانگی بروند.
مطمئنا این قرنطینه در درازمدت روی اعصاب و روان مردم تاثیر سوء خواهد گذاشت.مهم ترین راهی که برای جلوگیری از این معضل وجود دارد سرگرم کردن آنان است.طبیعی است که تلویزیون می تواند با پخش برنامه ها،فیلم ها و سریال های جذاب تا حدودی به مردم کمک کند تا این روزهای سخت و خسته کننده را طی کنند.
صداوسیما وظیفه دارد که این مهم را به عهده بگیرد،اما تا کنون این گونه عمل نکرده است.در ابتدای سال جدید که چنین قرنطینه ای اجرا شد،تلویزیون به جای پخش برنامه ها و فیلم های جذاب،فیلم های سینمایی بسیار تکرار شده و مجموعه های حوصله سر بر را روی آنتن فرستاد که باعث افسردگی و خستگی روحی مردم شد.
از روز شنبه نیز به دستور دولت محدودیت های جدید آغاز شد که شدید تر از قرنطینه اول است.آن زمان جریمه ای وجود نداشت،اما اکنون جریمه های سنگین نیز وضع شده است.
در همین اولین روز که تلویزیون وظیفه داشت مردم را پای گیرنده ها بنشاند و سرگرم کند،فیلم هایی را روی آنتن فرستاد که از شدت تکرار نخ نما و پوسیده شده اند!مسابقات و سرگرمی ها نیز کپی ضعیف از روی نمونه های خارجی بود که اصلا جذاب نبودند تا مخاطبان جذب آنها شوند.
واقعا مدیران تلویزیون چه فکری در سر دارند که خیال می کنند مردم به تماشای فیلم ها و سریال های تکراری و کپی کاری های ضعیف و مبتذل می نشینند؟!به نظر می آید خوب هم می دانند،اما می خواهند اعصاب مردم را در این ایام سخت کرونایی بیش از پیش بهم بریزند!اگر واقعا به فکر مخاطبان بودند،فیلم های سینمایی جدیدی خریداری می کردند تا با پخش آنها بتوانند مردم را برای ساعاتی سرگرم کنند.
رییس تلویزیون و مدیران ریز و درشت آن،خودشان رغبت می کنند چنین فیلم ها،سریال ها و برنامه های ضعیف و تکراری را ببینند که از مردم انتظار دارند به دیدن آنها بنشینند؟!
خدا را شکر که سریال مادون ضعیف و مبتذل «021» به پایان رسید،اگر قرار بود آن هم پخش شود،از شدت عصبانیت و خشم،محال بود مردم در خانه تاب بیاورند و ترجیح می دادند کرونا بگیرند تا بیننده این مجموعه نادیدنی و اعصاب خرد کن باشند!
مدیران تلویزیون باید فکری اساسی بکنند.اگر بخواهند تکرار مکررات را ادامه دهند،مردم طاقت نیاورده و قرنطینه را خواهند شکست و جریمه آن را هم پرداخت خواهند کرد تا اعصاب شان بیش از پیش خرد نشود.
اگر خدای نکرده چنین اتفاقی بیفتد،مسوولیت مستقیم آن به گردن صداوسیما و رییس و مدیران آن است که نتوانستند اسباب سرگرمی مردم را فراهم آورند،یعنی از عهده ساده ترین کار نیز برنیامدند!

 

اورنگ

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط