پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارمستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی در جشنواره جهانی فیلم‌های...

مستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی در جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان

اخبار هنری : مستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی در بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان نمایش داده می شود. این مستند فیلم برگزیده دوره پیشین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران است.

«صفر تا سکو» که درباره زندگی خواهران منصوریان، قهرمانان ووشوی ایران است، در آخرین حضور جهانی خود جایزه بهترین فیلم اول جشنواره «ریندنس» لندن را کسب کرد و پیش از این در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی جوایزی را کسب کرده است.

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی ۲۵ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، (۳ تا ۸ آبان ۹۸) در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورهاست و آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره ۷۰۲ اثر از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ۱۱ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در تهران و قشم برگزار می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط