پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارمعرفی داوران بخش فیلم‌‌های سینمایی و بلند داستانی جشنواره‌‌ی فیلم‌‌های ورزشی

معرفی داوران بخش فیلم‌‌های سینمایی و بلند داستانی جشنواره‌‌ی فیلم‌‌های ورزشی

اخبار هنری : داوران بخش فیلم‌‌های سینمایی و بلند داستانی دوازدهمین جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی فیلم‌‌های ورزشی ایران معرفی شدند.
روابط عمومی جشنواره در خبری اعلام کرد: سید مجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی فیلم‌‌های ورزشی ایران در احکامی داوران بخش فیلم‌‌های سینمایی و بلند داستانی دوازدهمین جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی فیلم‌‌هایی ورزشی ایران را معرفی کرد.
داوران بخش فیلم‌‌های سینمایی و بلند داستانی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
فریدون جیرانی (نویسنده و کارگردان)، مجید رجبی معمار (فعال فرهنگی و مدیرعامل خانه‌‌ی هنرمندان)، علی روئین‌‌تن (نویسنده و کارگردان)، ناصر شفق (تهیه‌‌کننده و مدیر ورزشی)، جهانگیر کوثری (تهیه‌‌کننده)، اکبر محمدی (کارشناس ورزشی و رئیس کمیته‌‌ی جوانان فدراسیون فوتبال) و غلامرضا موسوی (تهیه‌‌کننده).
تماشای آثار از سوی داوران به پایان رسیده و به زودی جلسه‌‌ی جمع‌‌بندی و انتخاب برگزیده‌‌ها برگزار می‌‌شود.
گفتنی است جشنواره‌‌ی فیلم‌‌های ورزشی ایران، نماینده‌‌ی انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی FICTS است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره‌‌ی ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 28 کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره‌‌ی جهانی میلان مورد توجه فیلم‌‌سازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین‌‌المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت‌‌نام کردند.
دوازدهمین جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی فیلم‌‌های ورزشی ایران به دبیری سید مجتبی علوی اسفند 1398 برگزار می‌‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط