شنبه, آوریل 20, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجرمن از شما انسانیت‌ آموختم "الناز شاکردوست" برای کارگردان "تی‌تی" نوشت

من از شما انسانیت‌ آموختم “الناز شاکردوست” برای کارگردان “تی‌تی” نوشت

اخبار هنری: من از شما انسانیت‌ آموختم : “الناز شاکردوست” برای کارگردان “تی‌تی” نوشت

پس از آن‌که مشخص شد شرط نمایش دو فیلم “تی‌تی” و “خط فرضی”، عدم‌داوری این دو فیلم در بخش‌های بهترین فیلم و بهترین کارگردانی است، سازندگان این دو کار برای دیده شدن زحمت عوامل، این شرط را پذیرفتند و حاضر به‌ نمایش فیلم‌شان شدند.
حالا “الناز شاکردوست” در نامه‌ای به تشکر از این اقدام “آیدا پناهنده” پرداخت.

شاکردوست نوشت :

■ دوست داشتم این چندخط را برای خالقِ “تی تی” بنویسم… برای “آیدا پناهنده” که برای من خودِ تی تی بود… وجه مشترک تو با ابراهیم قصه ات و شخصیت تی تی “در خدمت به بشریت” است! ابراهیم با پیداکردن فرمول فیزیک کوانتوم که جلوی اصابت زمین با سیاهچاله فضایی را بگیرد و نجات آن ، تی تی با در اختیار گذاشتن رحمش برای تولید انسان و تو با فیلم سازی ات! و این از خودگذشتگی آخرت که به نفع عوامل فیلم شرطِ حضور در جشنواره را مبنی بر عدم حضور در بخش مسابقه کارگردانی و بهترین فیلم پذیرفتی! من از شما و تی تی معنی دگرخواهی و انسانیت را آموختم ،اصلاً رسالت این فیلم همین است! تی تی خواهد ماند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط