پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبار«میانبر» به پخش نوروزی رسید

«میانبر» به پخش نوروزی رسید

اخبار هنری : مجموعه تلویزیونی «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی محمد صالحیان در حال حاضر در مرحله تصویربرداری قرار دارد و گروه این روزها در خانه‌ای در منطقه جنت‌آباد حضور دارند. این سریال قرار است در ایام نوروز ۹۹ تا اواخر فروردین‌ماه به صورت هر شبی ساعت ۲۳ از شبکه پنجم سیما روی آنتن رود. هم‌اکنون فاز اول و دوم این سریال که همزمان با تولید از شبکه پنجم سیما در حال پخش است.

غلامرضا نیکخواه ،محمود جعفری، کمند امیرسلیمانی، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی‌پور، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک‌نبرد، سالار کریمخانی، وحید چنانی، شاهکار صالحیان گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند. مهران رجبی نیز جدیدترین بازیگری است که به تازگی به این پروژه اضافه شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط