پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارنارضایتی جوکر از جوکر !

نارضایتی جوکر از جوکر !

اخبار هنری : فیلم جوکر قطعا مسیر جالبی را در این چند ماه گذرانده است. واکنش‌های اولیه بسیار مثبتی که بعدا با نظرات و نمرات پایین‌تر همراه شدند، حواشی آنلاین در مورد خشونت و درون‌مایه‌های داستانی فیلم، نظارت پلیس و FBI بر سینماهای میزبان، و الی آخر. اما با وجود همه این موارد، آمار و ارقام نشان می‌دهد که جوکر تاکنون حسابی موفق عمل کرده است. این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی تبدیل شده و مردم هم از فیلم بسیار راضی به نظر می‌رسند.اما در حالی که فیلم تاد فیلیپس حسابی توجهات را به خود جلب کرده، ممکن است فراموش کنیم که جوکر را آخرین بار همین سه سال پیش دیده بودیم. فیلم Suicide Squad که ضعف‌های اساسی و بزرگش نتوانستند مانع موفقیت تجاری‌اش شوند، پیش از این میزبان این شخصیت بود که ایفای نقشش بر عهده جرد لتو بود. اگر هم خاطرتان باشد جوکر لتو وضعیت عجیبی در این فیلم داشت؛ در حالی که نظرات در مورد برداشت لتو از این شخصیت متفاوت بودند، این را هم می‌دانیم که جوکر قرار بوده نقش به مراتب بیشتری در داستان نسبت به فیلم نهایی داشته باشد.

حالا طبق گزارش هالیوود ریپورتر، جرد لتو از کنار گذاشته شدن از فیلم جوکر ناراحت است. به هر حال، از موفقیت Suicide Squad می‌شد برداشت که او باز هم در این نقش حضور پیدا کند. همزمان با ساخت این فیلم جوکری که هم اکنون در حال اکران است، گزارشاتی مبنی بر ساخت یک فیلم دیگر با ایفای نقش جرد لتو نیز منتشر شده بود. حتی خود او هم طبق گفته خودش از اینکه بیش از یک فیلم از این شخصیت در کار است گیج شده بود.

این که آینده این شخصیت و بازیگرانش قرار است به چه شکل صورت بگیرد را زمان مشخص می‌کند. در سمت این فیلم جوکر، در حالی که واکین فینیکس مخالف ایفای نقش دوباره این شخصیت نیست، تاد فیلیپس ساخت هرگونه دنباله را تکذیب کرده است. در سمت DCEU نیز فعلا می‌دانیم که Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان ریبوت شده اما جوکر قرار نیست در آن حضور داشته باشد. در این حین نیز مارگو رابی در فیلم Birds of Prey دوباره در نقش هارلی کویین ظاهر خواهد شد و باز هم در آن خبری از جوکر نخواهد بود.

 

رایان زجاجی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط