جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارنتفلیکس با همکاری روآن اتکینسون و اندی سرکیس هفت سریال جدید در...

نتفلیکس با همکاری روآن اتکینسون و اندی سرکیس هفت سریال جدید در بریتانیا تولید می‌کند

اخبار هنری : 

شبکه نتفلیکس هفت سریال جدید معرفی کرد که عوامل آن‌ها انگلیسی و افرادی مثل روآن اتکینسون، اندی سرکیس و سم مندس هستند.

شرکت نتفلیکس قصد دارد سریال‌های کاملا جدیدی را در انگلستان و با عوامل اهل این کشور بسازد. این شرکت در توییتر اعلام کرد که طی ماه‌های آینده، ساخت هفت سریال جدید را در انگلستان آغاز می‌کند. ظاهرا موفقیت سریال‌هایی چون The Crown و Top Boy و همچنین After Life باعث شده تا مسئولان نتفلیکس نگاه ویژه‌ای به انگلستان داشته باشند و به فکر ساختن سریال‌های بیشتری در این کشور بیافتند.

نتفلیکس جزییات کوتاهی از پروژه‌های جدیدش را در توییتر با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. براساس این اطلاعات، یکی از هفت سریال مذکور با اسم The Red Zone یک کمدی با موضوع فوتبال است که بارنی رونی و جاناتان لیو، کارشناسان ورزشی سابق نشریه گاردین آن را می‌سازند. سم مندس (کارگردان فیلم 1917) هم تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. طیق اعلام نتفلیکس، سریال The Red Zone تماما درباره فوتبال نیست و موضوعات دیگری را نیز پوشش می‌دهد.

پروژه دومی که از آن رونمایی شد، سریالی به نام Man vs Bee بود که روآن اتکینسون یا همان «مستر بین» معروف، در آن به ایفای نقش می‌پردازد. این سریال هم در سبک کمدی ساخته می‌شود و اتکینسون در آن، نقش مردی را بازی می‌کند که در یک خانه بزرگ و لاکچری سکونت دارد و به‌طور ناخواسته وارد نبرد با یک زنبور می‌شود!

سریال Lockwood & Co پروژه دیگری است که نتفلیکس ساخت آن را به جو کرنیش (کارگردان فیلم فانتزی The Kid Who Would Be King) سپرده و پروسه تولید آن نیز به‌زودی آغاز خواهد شد. داستان این سریال درباره دو پسر نوجوان است که یک استارت‌آپ جالب برای شکار ارواح تشکیل داده‌اند. در ادامه یک دختر با قابلیت‌های فوق‌العاده ذهنی نیز وارد داستان می‌شود.

دو سریال هم با اقتباس از دو رمان معروف ساخته می‌شوند. اولی براساس رمان The Seven Deaths of Evelyn Hardcastle نوشته استوارت ترتون تولید خواهد شد و دومی هم با اقتباس از سه‌گانه Half Bad اثر سالی گرین در دست ساخت است. جو بارتون (خالق سریال Girl/Haji) کسی است که وظیفه ساخت اقتباس تلویزیونی از رمان Half Bad را به عهده دارد. اندی سرکیس هم تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود.

ششمین سریال معرفی شده به‌وسیله نتفلیکس Cuckoo Song نام دارد که براساس رمانی به همین نام نوشته فرانسیس هاردینگ ساخته می‌‌شود. این سریال ترسناک داستان دو خواهر را بازگو می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری هیولا است. این دو باید با یکدیگر متحد شوند تا بتوانند خانواده خود را نجات دهند.

بالاخره هفتمین سریال جدید نتفلیکس هم Baby Reindeer نام دارد که براساس یک داستان واقعی و جذاب ساخته می‌شود. همین داستان در سال ۲۰۱۹ و در قالب یک نمایش روی صحنه اجرا شد که با استقبال بسیار خوبی هم همراه بود. ریچارد گد، نویسنده و کمدین اسکاتلندی، اجرا کننده این نمایش بود که پس از شیوع ویروس کورنا متوقف شد، اما گد قول داد که پس از عادی شدن شرایط، اجرای آن را مجددا آغاز کند. حالا قرار است سریال Baby Reindeer در هشت اپیزود ۳۰ دقیقه از نتفلیکس پخش شود و خودِ گد هم به‌عنوان نویسنده و بازیگر در این سریال حضور خواهد داشت.

علاوه‌بر معرفی این سریال‌های جدید، نتفلیکس اعلام کرد که پروسه تولید قسمت‌های جدید از سریال‌هایی چون The Crown و After Life و همچنین Top Boy در حال پیشرفت است. علاوه‌براین، پروژه‌های تازه دیگری مانند Anatomy of a Scandal و The Last Bus و Stay Close نیز روند توسعه را طی می‌کنند.

عارف حسین پور

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط