جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارنتفلیکس و جشنواره کن باز هم به توافق نرسیدند

نتفلیکس و جشنواره کن باز هم به توافق نرسیدند

نتفلیکس و جشنواره کن این بار هم برای دومین سال پیاپی به توافق نرسیدند. مذاکرات کمپانی نتفلیکس و جشنواره کن این بار هم به بن بست رسید و در 2019 نیز هیچ فیلمی از این کمپانی در جشنواره اکران نخواهد شد. Artnewspress با گزارش لحظه به لحظه از فرانسه شهر نیس همراه شماست. هفتاد و دومین مرحله از جشنواره کن در کشور فرانسه از 14 می شروع می شود و تا 25 می ادامه می یابد. رئیس هیئت داوران در بخش رقابتی نیز در این دوره “الخاندرو گونزالز ایناریتو” کارگردان برنده اسکار از مکزیک است.

عدم توافق نتفلیکس و جشنواره کن در 2019

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین: عدم توافق جشنواره کن در سال 2018 و نتفلیکس باعث شد تا هیچ یک از آثار این کمپانی آمریکایی در جشنواره نمایش داده نشود و فرصت نمایش فیلم هایی مانند روما، نخستین انسان، سوگلی و ستاره ای که متولد شد نیز از این جشنواره گرفته شود.

روما با کارگردانی آلفونسو کوارون در جشنواره ونیز رونمایی شد و شیر طلای بهترین فیلم را دریافت کرد و عنوان موفق ترین فیلم فصل جوایز سینمایی را با سه جایزه اسکار از آن خود کرد. سه فیلم دیگر این کمپانی هم در مجموع سه اسکار دریافت کردند.

هر چند هنوز زمانی تا آغاز جشنواره نمانده است اما نتفلیکس و جشنواره کن باز هم به توافق نرسیدند و منابع آگاه سینمایی خبر از عدم حضور این کمپانی معروف برای دومین سال پیاپی در کن می دهند. از این رو باز هم فستیوال کن فرصت اکران آثاری مانند “رختشویی” با کارگردانی استیون سودربرگ و بازی گری اولدمن و مریل استریپ، فیلم “مرد ایرلندی” ساخته ی “استیون سودربرگ” با بازی “جوپشی”، “آل پاچینو” و “رابرت دنیرو” و همین طور اقتباس دیوید میچود با نام “شاه” از شکسپیر با بازی تیموئی شالمی، جولادر گارتن، بن مندلسون و … را از دست می دهد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط