جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارنحوه انتخاب بازیگر نقش اسکارلت اوهاراست در فیلم "بر باد رفته"

نحوه انتخاب بازیگر نقش اسکارلت اوهاراست در فیلم “بر باد رفته”

اخبار هنری : یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما “Gone with the Wind” است و عجیب‌ترین بخش آن نیز انتخاب بازیگر نقش اسکارلت اوهاراست.

یافتن بازیگر برای نقش اسکارلت دشوارترین و جنجالی‌ترین اتفاقات پشت صحنه و پیش‌تولید فیلم را رقم زد. تقریبا همه بازیگران زن مشهور هالیوود برای بازی در این نقش داوطلب می‌شوند و یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های تاریخ سینما برای تصاحب یک نقش شکل گرفت. پس از گذشت دو سال و صرف صدها هزار دلار هنوز هالیوود به نتیجه‌ای نرسیده بود. در نهایت سلزنیک مجبور می‌شود که فیلمبرداری را بدون مشخص شدن بازیگر زن اصلی شروع کند و پس از فیلمبرداری چندین سکانس از فیلم، سرانجام #ویوین_لی ناشناخته پس از گذراندن تست‌های بازیگری دشوار، انتخاب می‌شود.

این ویدئوی کمتر دیده شده مربوط به تست بازیگری تعدادی از بازیگران زن برای نقش اسکارلت است. این ویدئو برای بزرگداشت جین ارتور بازیگر مشهور سینمای کلاسیک منتشر شده است و به همین دلیل تمرکز آن بر روی ارتور و تست بازیگری او در فیلم “بر باد رفته” است. با این حال تصاویری از تست‌ بازیگری دیگر بازیگران زن از جمله ویوین لی نیز در آن وجود دارد.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط