پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارنخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند

نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند

اخبار هنری : شرکت «ایلومینیشن اینترتینمنت» نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special را منتشر کرد که از زمان پخش آن پرده برمی‌دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت «ایلومینیشن اینترتینمنت» نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special (مینیون‌ها: قسمت ویژه‌ی تعطیلات) را منتشر کرده است که مُلازم‌های زرد رنگ داستان را در حال جشن گرفتن شادترین فصل سال نشان می‌دهد. این قسمت ویژه‌ی نیم ساعته یکی از برنامه‌های فصل تعطیلات پایان سال شبکه‌ی NBC به‌شمار می‌آید که اخیراً از آن رونمایی به عمل آمد. این انیمیشن کوتاه در تاریخ ۷ آذر (۲۷ نوامبر) از شبکه‌ی NBC‌ و یک روز بعد در تاریخ ۸ آذر (۲۸ نوامبر) از شبکه‌ی پیکاک پخش خواهد شد.

شبکه‌ی NBC و شرکت «ایلومینیشن اینترتینمنت» با افتخار نخستین قسمت ویژه‌ی انیمیشن «مینیون‌ها» را تقدیم بینندگان می‌کنند! این برنامه‌ی نیم ساعته با هنرنمایی مینیون‌ها شامل چهار انیمیشن کوتاه است که برخی از پُرطرفدارترین کاراکترها از مجموعه‌های The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی) و Sing (آواز) به‌عنوان مهمانان ویژه در آن حضور دارند. انتظار می‌رود که در این برنامه علاوه‌بر مهمان‌های ویژه شاهد حضور افتخاری برخی از کاراکترهای انیمیشن Despicable Me (منِ نفرت‌انگیز) نظیر اَگنس، دختر کوچک گرو نیز باشیم. انیمیشن Minions Holiday Special توسط شرکت‌های «ایلومینیشن اینترتینمنت» و «یونیورسال پیکچرز» تولید شده است.

این کاراکترهای پُرطرفدارار سال آینده با پیش‌درآمد انیمیشن Despicable Me با نام Minions: The Rise of Gru (مینیون‌ها: ظهور گرو) به سینما باز می‌گردند. این انیمیشن مورد انتظار برای اکران در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۰ (۲ ژوئیه ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده است و از صداپیشه‌های آن می‌توان به پی‌یر کافین، استیو کرل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، ژان-کلود ون دام، جولی اندروز، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، راسل برند، آلن آرکین و دنی ترخو اشاره کرد. انیمیشن Minions Holiday Special جمعه‌ی این هفته از شبکه‌ی NBC به نمایش در می‌آید و شنبه‌ی هفته‌ی آینده به شبکه‌ی پیکاک راه خواهد یافت.

علی نوروزی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط