جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارنقدی بر فیلم ملنگ

نقدی بر فیلم ملنگ

اخبار هنری : دو جوان به نام های آدوایت ( با بازی آدیتیا) و سارا ( با بازی دیشا) در یک مهمانی در شهر گوا با یکدیگر آشنا شده و به هم علاقه مند شده و تصمیم میگیرند که همیشه با هم باشند . این دو از خانواده پولداری هستند . آن ها اوقات خوشی را در کنار یکدیگر می گذرانند با هم به مهمانی، ورزش می روند و همیشه در تفریح هستند و حتی مواد مخدر و مشروب مصرف می کنند رو در کنار هم خوش می گذرانند و روابط عاشقانه هم دارند اما مدتی بعد لحظه خوش داستان به سمت به سمت لحظه وخیم و حساس پیش می رود. سارا باردار می شود و شرایط به گونه ای دیگر پیش می رود. چند سال بعد یک غریبه مرموز در حال ضرب و شتم پلیس می شود .

یک مأمور پلیس به نام آگاش ( با بازی آنیل کاپور) به همراه دستیار خود به نام مایکل ( با بازی کونال کمو) سعی می کند که با جمع کردن اجساد پیدا شده اوضاع را مرتب کند. موهیت سوری کارگردان فیلم سعی کرده که با به تصویر کشیدن شخصیت هایی که حالت عادی ندارند داستان فیلم را به خوبی نشان دهد و مسائل مربوط را حفظ کند.

کاراکتر اگاش با بازی آنیل کاپور یک مأمور پلیس را نشان می دهد که مخربرو مفرط با مواد مخدر است و کاراکتر کونال کمو در فیلم شخصیتی است که در زندگی خود یک ازدواج ناموفق را تجربه کرده . کاراکترهای اصلی دیگر با بازی آدیتیا و دیشا اسرار و شرایط خاص خود را دارند . این فیلم یک فیلم هیجانی و اکشن است که می توان با دیدن تعقیب و گریز پلیس بعد از گرفتن حکم دستگیری قاتل این موضوع را متوجه شد.
فرهنگ استفاده از مواد مخدر و حتی مشروبات الکلی در جامعه و حتی در دنیا بین 7 الی 24 درصد در میهمانی های متفاوت صورت می گیرد که دیدگاه های متفاوت و اغراق آمیزی را در این مورد بیان می کند و این موضوع در این فیلم به خوبی و به شکل کاملا واقعی بوده و طبیعی تنظیم و به مخاطب نشان داده شده است.
این فیلم با وجود داشتن روایت غیر خطی کارگردان فیلم (موهیت سوری) داستان عاشقانه ای رو هم به فیلم اضافه کرده و تصویری از عدم تعادل بی دقتی را هم نشان می دهد. فیلم نامه این فیلم موقعیت های غیر ممکن را یکی پس از دیگری به مخاطب ارائه می دهد که بعد از مدتی مخاطب می تواند نتیجه را متوجه شود .

اما در کل داستان با آن شکل برای مخاطب تأثیر گذار نبوده، فضای بازی برای دو قهرمان فیلم زیاد نیست . آن ها یک زوج خوب به نظر می رسند که می توان این زوج را با یک نسیم عاشقانه در فیلم صدا کرد. شور و هیجان این زوج در فیلم عالی نشان داده شده و هر دو بازیکر به خوبی توانستند آن روق و شوق جوانی را در فیلم نشان دهند.

آنیل کاپور هم بعد از این همه سال فعالیت در سینما این بار هم توانست با بازی قوی خود در این فیلم توانایی های خود را بازیگری ثابت کند. در کل می توان گفت که فیلم ملنگ فیلم بی عیب و نقص اما سرگرم کننده است و فیلمی است که مورد علاقه جوانان می باشد.

فروش هفته اول ملنگ!

جمعه: 6.71 کرور/ شنبه: 8.89 کرور/ یکشنبه: 9.76 کرور/ دوشنبه: 4.04 کرور / سه شنبه: 3.80 کرور /چهارشنبه: 3.25 کرور / پنج شنبه: 3.20 کرور/ مجموع: 25.36کرور (باکس آفیس ایندیا: 38کرور)

فیلم جدید موهیت سوری و با بازی آدیتیا روی کاپور و دیشا پتانی، هفته اول نسبتا خوبی رو پشت سر گذاشت و دلیل این اتفاق، ثبات فروش خوبش در روزهای غیر تعطیل هفته بود. اکنون در هفته دوم یه رقابت سخت با فیلم لاو آج کل خواهد داشت که مخاطبان مشابهی داره. امروز که والنتاینه، ملنگ میتونه فروش خوبی رو تجربه کنه و باید دید در دومین آخر هفته، کارش به کجا کشیده می شود. روند فروش ملنگ از دو فیلم اخیر موهیت، یعنی هماری ادهوری و هف گرلفرند بهتر بوده و باید دید سرنوشتش به کجا کشیده میشود

 

بازیگران: آدیتیا روی کاپور، آنیل کاپور، دیشا پاتنانی، کونال کمو

کارگردان: موهیت سوری

سال: 2020

مخصول : هندوستان

 

 شهره سلمانی

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط