جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارنمایش «حکایت دریا» در جشنواره «ملاقات با جنون» کانادا

نمایش «حکایت دریا» در جشنواره «ملاقات با جنون» کانادا

اخبار هنری : فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ملاقات با جنون» در تورنتو کانادا به نمایش گذاشته می‌شود.

فاطمه‌ معتمدآریا، علی نصیریان، لیلا حاتمی، صابر ابر، علی مصفا، رویا نونهالی، داریوش اسدزاده، پانته‌آ پناهی‌ها ، اصغر پیران و بهمن فرمان آرا در فیلم «حکایت دریا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره نویسنده مشهوری است که بعد از دیدن صحنه یک قتل خشونت بار در بیمارستان روانی بستری می شود و بعد از مرخص شدن توهمات دوباره به سراغش می ایند و او را دوباره راهی بیمارستان روانی میکند.

بیست و پنجمین جشنواره فیلم «ملاقات با جنون» که بزرگترین رویداد سینمایی جهان در عرصه سلامت روان است از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اکتبر (۱۸ تا ۲۸ مهر) در شهر تورنتو کانادا برگزار می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط