پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارنمایش «من يوسفم، مادر» در جشنواره بين‌المللى فيلم شارجه

نمایش «من يوسفم، مادر» در جشنواره بين‌المللى فيلم شارجه

اخبار هنری : فيلم سينمايي «من يوسفم، مادر» با نويسندگى و كارگردانى محمدرضا فرطوسى در بخش رقابتی اصلی سومین دوره جشنواره بين‌المللى فيلم شارجه در کشور امارات اکران می‌شود.

«من يوسفم، مادر» (أنا يوسف يا اُمي) Mother,I’m Joseph نخستین اثر سینمایی محمدرضا فرطوسی و با بازی عباس غزالی و زهرا الربیعی بازیگر سرشناس عراقی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، جمعه 30 آبان ماه جاری (۲۰ نوامبر 2020) در بخش مسابقه رسمی سومین دوره جشنواره بين‌المللى فيلم شارجه Sharjah در سینما «شهرمیراژ» شهر شارجه در کشور امارات متحده عربی به نمایش در می‌آید.
این جشنواره که توسط بنیاد هنری شارجه Sharjah Art Foundation برپا می‌شود شامل؛ نمایش ۶۰ فیلم برنده جایزه از سراسر جهان است که در سینما «شهرمیراژ»، فضای باز سینمای این بنیاد و همچنین سینما «الحمراء» شارجه، از 24 آبان ماه جاری تا یکم آذر ماه امسال (۱۴ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۰) در شهر شارجه در کشور امارات به نمایش در می‌آیند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط