جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارهمکاری انجمن سینمای جوانان ایران و آپارات در طرح فیلم‌‌سازی مقابله با...

همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و آپارات در طرح فیلم‌‌سازی مقابله با کرونا

اخبار هنری : آثار ارسالی در طرح فیلم‌‌سازی با موضوع مقابله با کرونا قرار است با همکاری سایت آپارات در اکانت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران در این سایت به اشتراک گذاشته شود.
به گزارش اخبار هنری و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طرح فیلم‌سازی با موضوع مقابله با کرونا با هدف آگاهی‌بخشی و پیشگیری از ابتلا به این بیماری و نیز ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه توسط انجمن سینمای جوانان در حال برگزاری است.
در این طرح ویدیوهای تولید شده با مضامین یاد شده با زمان حداکثر 3 دقیقه امکان نمایش دارند و 10 اثر برتر مشمول دریافت حمایت 50 تا 100 میلیون ریالی انجمن خواهند بود.
آثار در گونه‌های متنوع امکان شرکت در این طرح را دارند و تأکید انجمن بر رعایت بهداشت و ایمنی مبتنی بر پروتکل‌های وزارت بهداشت و ساخت آثار در منزل است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ و از طریق واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۹۹۳۴۳۹۰۲ (روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران) ارسال نمایند.
متن کامل و جزئیات فراخوان این طرح در وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران و صفحه انجمن در اینستاگرام در دسترس است.
گفتنی‌است، کلیه آثار ارسال شده برای این طرح در اکانت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران در آپارات (به نشانی زیر) به اشتراک گذاشته می‌شوند.

https://www.aparat.com/iycs/playlists

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط