چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهنقد و یادداشتواکنش اولیه منتقدان به فیلم "Jojo Rabit"

واکنش اولیه منتقدان به فیلم “Jojo Rabit”

برایان ترویت | یو اس ای تودی
۱۰۰ از ۱۰۰

فیلم Jojo Rabbit توانست حتی با درجه بالایی از سختی‌ها، عملکرد موفق و خوبی داشته باشد؛ با توجه به حساسیت‌های موضوعی که به آن پرداخته بود، صمیمیت و از خود گذشتگی‌های پنهانی یک مادر برای فرزند پسر خود و همچنین شکستن دیوارهای ساختگی برای رهایی و ورود عشق. این اثر جدید تایکا وایتیتی که تماشای آن ضروری محسوب می‌شود، به همان اندازه که شما را می‌خنداند، شما را به آغوش بسیار گرم خود دعوت می‌کند. این فیلم حرف‌های مهم خیلی زیادی برای بیان کردن دارد.

▪️لیاه گرین بلات | اینترتینمنت ویکلی
۹۱ از ۱۰۰

تایکا وایتیتی آنقدر طنز عجیب و غریب و البته شیرینی را در داستان‌گویی خود به وجود می‌آورد که فیلم به نوعی تعادل خود را به دست می‌آورد و آن را حفظ می‌کند؛ حتی زمانی که لحن و تن اثر ناگهان و به صورت ناگزیر تغییر می‌کند.

▪️کریستوفر ماچل | Cinevue
۸۰ از ۱۰۰

تایکا وایتیتی چه به عنوان کارگردان و چه به عنوان بازیگر، در بالاترین سطح خودش در این اثر قرار دارد.

▪️پیتر تراورس | رولینگ استون
۷۰ از ۱۰۰

شما در حین تماشای این فیلم می‌خندید و گریه می‌کنید؛ حتی برخی اوقات به صورت همزمان. اما در نهایت چه این اثر را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، تقریبا غیرممکن است که این فیلم شما را تکان بدهد.

▪️راجر مور | مووی نیشن
۶۳ از ۱۰۰

تا به امروز اسکارلت جوهانسون شیرین‌تر از این شخصیت را روی صفحه نقره‌ای سینماها ایفا نکرده است. او موفق شد که در این اثر، عملکرد بسیار خوبی در ایفای نقش خود داشته باشد.

▪️دیوید ادلستاین | ولچر
۶۰ از ۱۰۰

اجازه بدهید که نکته جدیدی را به این اثر اضافه کنم. با اینکه من فیلم جوجو ربیت را دوست نداشتم، اما عاشق این هستم که این اثر ساخته شده است و وجود دارد.

▪️تیم گریرسون | اسکرین دیلی
۴۰ از ۱۰۰

فیلم جوجو ربیت فاقد جاه‌طلبی یا اخلاص لازم درون هدفش نیست. همین موضوع باعث می‌شود که متوسط و ناچیز بودن این اثر سینمایی، ناامید کننده‌تر از هر حالت دیگری به نظر برسد. این فیلم کمدی به جای اینکه فرح‌بخش یا خطرناک باشد، کمی زیادی حس امنیت و ایمن بودن را به مخاطب می‌دهد؛ کمی زیادی پراکنده و کمی بیش از حد بی‌اهمیت و ناچیز.

▪️کیث اولیچ | مجله اسلنت
۰ از ۱۰۰

تایکا وایتیتی اصلا نتوانست به خوبی با مسائلی که درون این فیلم وجود دارد، دست و پنجه نرم کند. او همچنین تعادل خوبی میان موضوعات احساسی و همچنین صحنه‌های خنده‌دار برقرار نکرد.

? میانگین امتیازات منتقدین: 58

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط