پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهنقد و یادداشتواکنش اولیه منتقدان به فیلم "The Two Popes"

واکنش اولیه منتقدان به فیلم “The Two Popes”

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل
۱۰۰ از ۱۰۰

اینطور می‌توان گفت که هرکسی که فیلم دو پاپ را تماشا کند، قطعا از دیدن برخورد و درگیری‌ای که بین این دو فرد که تمایل‌ها و همچنین دیدگاه‌های مختلفی به زندگی و دنیا دارند، لذت می‌برد.

▪️پیتر دبروژ | ورایتی
۹۰ از ۱۰۰

با اینکه موضوع فیلم The Two Popes مذهبی است، اما این اثر اصلا قصد ندارد که دیدگاه مخاطب را تغییر دهد. در عوض، نویسنده با قلم فوق‌العاده‌ی خود، این موضوع را به اثبات می‌رساند، اینکه به مردم چیزی را اعطا کنی که به آن باور داشته باشند، چقدر اهمیت زیادی دارد؛ حقیقتی که با ایفای نقش فوق‌العاده‌ی بازیگران هم زیبایی‌اش چند برابر می‌شود.

▪️الیسون ویلمور | ولچر
۸۰ از ۱۰۰

فیلم دو پاپ ممکن است که یک فانتزی درباره نهاد بسته‌ای باشد که درهایش را باز می‌کند اما عملکرد بازیگران به‌گونه‌ای است که کاملا این موضوع را قانع‌کننده می‌کند. ترکیباتی که در این فیلم به کار رفته، به طرز شگفت‌انگیزی قدرتمند است.

▪️جو مورگنسترن | وال استریت ژورنال
۸۰ از ۱۰۰

فیلم دو پاپ یک اثر دراماتیک محسوب می‌شود که زیبایی زیادی از لحاظ بصری دارد. این فیلم مخالفان خود را به‌عنوان دو انسان پرشور به تصویر می‌کشد که ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و با کارهایشان ما را می‌خندانند؛ آن هم درحالی‌که با یکدیگر درگیر هستند و تلاش می‌کنند تا درکنار یکدیگر زمینه‌های دینی و الهی و مشترکی را پیدا کنند.

▪️استفانی زکارک | تایم
۷۰ از ۱۰۰

بااین‌حال اگر از هر چیز دیگری صرف‌نظر کنیم، چیزی که تماشای آن بیشترین لذت را دارد، نمایش رابطه دوستانه چالش‌برانگیز دو مرد است که از لحاظ تمایلات و دیدگاه‌ها، تفاوت فوق‌العاده زیادی با یکدیگر دارند.

▪️اینکو کانگ | اسلیت
۷۰ از ۱۰۰

فیلم دو پاپ را برای ایفای نقش فوق‌العاده بازیگران آن ببینید اما حواستان باشد که توسط ساده‌لوح بودن آن وسوسه نشوید.

▪️سارا استوارت | نیویورک پست
۶۳ از ۱۰۰

اگر همه چیز را کنار بگذاریم، صحنه‌ بسیار نادری که در آن دو پاپ مشغول نوشیدن هستند و بازی فوتبال را با یکدیگر نگاه می‌کنند، به جرات یکی از واقعی‌ترین و سورئال‌ترین صحنه‌هایی محسوب می‌شود که شما امسال در فیلم‌ها تماشا خواهید کرد.

▪️پت براون | مجله اسلنت
۳۸ از ۱۰۰

با اینکه در این فیلم فلش‌بک‌هایی به گذشته‌ برگولیو زده می‌شود و تعاملات اخلاقی مبهم او را با دیکتاتوری نظامی آرژانتین در دهه ۷۰ به تصویر می‌کشد؛ اما می‌توان گفت که اصلا این صحنه‌های احساسی که از برگولیو نشان داده می‌شود، به‌گونه‌ای نیست که شخصیت عمومی پاپ فرانسیس را پیچیده کند و به چالش بکشاند.

? میانگین امتیازات منتقدین: 75

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط