جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارواکنش منتقدان به فیلم مرد ایرلندی

واکنش منتقدان به فیلم مرد ایرلندی

جانی اولکسینسکی | نیویورک پست
⭐️امتیاز۱۰۰ از ۱۰۰
✍?مارتین اسکورسیزی با این فیلم، در بالاترین سطح بازی خود قرار گرفته است. فیلم او اصلا خسته کننده نمی‌شود و همچنین به طرز شگفت‌انگیزی یک سری اتفاقات جذابی را که در سطوح عمیق دنیای مافیایی رخ می‌دهد، بررسی می‌کند.

?اریک کوهن | ایندی وایر
⭐️امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰
✍?داستان فیلم مرد ایرلندی زنده است؛ آن هم به لطف سبک مخصوصی که اسکورسیزی در کارگردانی دارد.

?برت آرنولد | کانسیکوئنس آو ساوند
⭐️امتیاز۱۰۰ از ۱۰۰
✍?فیلم The Irishman یک دستاورد قابل توجه و شگفت‌انگیز است که ثابت می‌کند مارتین اسکورسیزی که یکی از مهم‌ترین و بهترین فیلمسازان تاریخ سینمای آمریکا محسوب می‌شود، هنوز هم حرفی برای گفتن دارد و بهترین آثار سینمایی را خلق می‌کند.

?آلونسو دورالده | The Wrap
⭐️امتیاز۹۵ از ۱۰۰
✍?مرد ایرلندی، فیلمی محسوب می‌شود که پر از شخصیت‌ها، وقایع مختلف، ایده‌ها و تاریخ‌های متنوع است. همین موضوع باعث می‌شود که داستان، از دیدگاه‌های مختلفی بیان شود. اما با این اوصاف، فیلم مرد ایرلندی هنوز هم تاثیرگذار است و یادآور این می‌شود که بعد از گذشت ۳۰ سال از اکران فیلم GoodFellas (رفقای خوب)، مارتین اسکورسیزی هنوز داستان‌های جذابی از دنیای گانگستری و مافیایی برای تعریف کردن دارد؛ هنوز هم روش‌های جذاب و شگفت‌انگیزی برای تعریف کردن این داستان‌ها دارد.

?آلیسا ویلکینسون | ووکس
⭐️امتیاز۹۰ از ۱۰۰
✍?کاملا مشخص است که این فیلم از دیدگاه یک مرد بالغ و دنیا دیده به وجود آمده است؛ فردی که یک زندگی کامل را به چشم دیده است. این فیلم کاملا زنده، کنایه آمیز و بسیار خنده‌دار است. اما درست در همین حین هم به نظر می‌رسد که یک نوع اعتراف و درخواست برای بخشش است؛ نه فقط از طرف شخصیت اصلی داستان، بلکه از طرف خود کارگردان.

?مت زولر سیتز | RogerEbert.com
⭐️امتیاز۸۸ از ۱۰۰
✍?این فیلم به طور همزمان هم غم‌انگیز، هم خشونت‌باز و برخی اوقات هم خنده‌دار است.

?مت سینگر | اسکرین کراش
⭐️امتیاز۸۰ از ۱۰۰
✍?فیلم مرد ایرلندی خیلی سریع جلو نمی‌رود و به پایان نمی‌رسد. اما با این حال می‌توان گفت، آن صحنه‌هایی که در نهایت پایان همه چیز را رقم می‌زنند، در میان تکان دهنده‌ترین و جذاب‌ترین صحنه‌ها در طی کل دوران کاری اسکورسیزی به حساب می‌آیند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط