سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارپخش آخرین قسمت ضبط شده‌‌ی فصل دوم «عصر جدید»

پخش آخرین قسمت ضبط شده‌‌ی فصل دوم «عصر جدید»

اخبار هنری : احسان علیخانی در گفتگویی تصویری با مخاطبانش اعلام کرد که سه‌‌شنبه شب، آخرین قسمت ضبط شده از مرحله‌‌ی مقدماتی فصل دوم «عصر جدید» از شبکه‌‌ی سه سیما پخش می‌‌شود.
به گزارش اخبار هنری، علیخانی در این گفتگو اعلام کرد که به دلیل شرایطی که کرونا در ضبط این برنامه به وجود آورد، این برنامه تا همین قسمت ضبط شده است و هنوز برای ضبط ادامه‌‌ی برنامه تصمیم گرفته نشده است. سلامتی شرکت‌‌کنندگان، تماشاگران و عوامل برنامه بسیار مهم است و اگر شرایط مهیا شود، ضبط «عصر جدید» ادامه خواهد یافت.
علیخانی در ادامه توضیح داد که روزهای 13، 14 و 15 فروردین «عصر جدید» از زاویه‌‌ای دیگر با حواشی و گفتگوهای خلال آن پخش خواهد شد.
علیخانی همچنین درباره‌‌ی تغییر داوران برنامه گفت: اگر قرار باشد فصل سوم «عصر جدید» تولید شود، به احتمال فراوان، داوران تغییر خواهند کرد.
مجری برنامه‌‌ی «ماه عسل» درباره‌‌ی این برنامه هم گفت: من دیوانه‌‌وار «ماه عسل» را دوست داشتم، چرا که از یک دردهایی در زیر پوست شهر حرف زدیم. قصه و غصه‌‌های قهرمانان مملکت را گفتیم، اما برای یک سری‌‌ها مهم نبود و انتخاب بعدی ما «عصر جدید» بود. البته من از مهمانان «ماه عسل» خیلی یاد گرفتم؛ چقدر آزمون و خطا کردیم که شما تحمل کردید.
گفتنی است در نظرسنجی هفته‌‌ی ابتدایی تعطیلات نوروز کرونایی فصل دوم «عصر جدید» با 67 درصد بیننده، پربیننده‌‌ترین برنامه‌‌ی تلویزیونی در این ایام بوده است. به دلیل شیوع کرونا و اجرای طرح‌‌های گوناگون از جمله فاصله‌‌گذاری اجتماعی در ایران، هنوز مشخص نیست که ضبط ادامه‌‌ی «عصر جدید» چه زمانی آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط