چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهویدئوسایر ویدئو هاپیام متفاوت کوین اسپیسی در سومین سال دور از بازیگری: اوضاع بهتر...

پیام متفاوت کوین اسپیسی در سومین سال دور از بازیگری: اوضاع بهتر خواهد شد

اخبار هنری : کوین اسپیسی برای سومین سال متوالی در روز کریسمس پیامی به مناسبت سال نوی میلادی منتشر کرد. این بار اما کلیپ اسپیسی با لحنی غمخوارانه و خطاب به کسانی که در سال ۲۰۲۰ دچار رنج و مشکل شده‌اند ساخته شده. در این کلیپ اسپیسی از این افراد می‌خواهد که فکر خودکشی را کنار گذاشته و به راه پیش رویشان فکر کنند و در انتها هم شماره تماس‌هایی برای مشاوره تلفنی خودکشی و اعتیاد در اختیار مخاطبین گذاشته.

▪️این پیام ها از سال 2018 و بعد از شروع اتهام های آزار جنسی به کوین اسپیسی آغاز شد، که عملا باعث حذف اسپیسی از سینما و آثاری مانند سریال «خانه پوشالی» و فیلم «تمام پول های دنیا» شد و اسپیسی را در لیست سیاه هالیوود قرار داد و او از آن موقع تقریبا بیکار شده است.

▪️با زیرنویس فارسی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط