پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارپیشنهادی برای دوران پساکرونا: نیم‌بها شدن بلیت سینما

پیشنهادی برای دوران پساکرونا: نیم‌بها شدن بلیت سینما

اخبار هنری : نیم‌بها شدن بلیت سینما غیر از آخر هفته‌ها
مدیر پردیس سینمایی آزادی پیشنهاد داده در دوران پساکرونا، بلیت سینماها در ایام هفته به غیر از تعطیلات انتهایی هفته، نیم‌‌بها شود.
به گزارش اخبار هنری، سجاد نوروزی این پیشنهاد را در مصاحبه‌‌ای با صبا اعلام کرده است.
سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفتگو با صبا درباره وضعیت سینماها با توجه به تعطیلی آن‌‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: با اتفاقات کرونا، عملا ۶۰ درصد سینماها ورشکسته شده‌اند زیرا اکران نوروزی فقط اکران یک ماه نبود، بلکه ذخیره سالانه سینماداران محسوب می‌شد. در بعضی مواقعِ سال مانند ماه رمضان و ماه محرم، فروش سینما بسیار پایین است به علاوه این که سینماها دو شیفت نیرو لازم و هزینه‌های جاری فراوانی نیز دارند.
ما در کشورمان صنعت نیم‌بند سینما را داریم که با همه ایرادات و مشکلات به بخشی از جامعه سرویس‌دهی می‌کرده است. این سرویس‌دهی برای روزگار بعد از کرونا بسیار حیاتی است و اگر دچار اختلال کارکردی شود، با مشکلات عجیب‌وغریبی مواجه خواهیم شد.
اکثر سینماداران به نیم‌بها شدن بلیت سینما در روزهای غیر از آخر هفته راضی هستند. سه‌شنبه‌ها که بلیت نیم‌بها است آمار مراجعه مخاطبان نشان می دهد که مخاطب سینما کم نیست. به هر حال این پیشنهاد ما است که قیمت بلیت در طول هفته، به جز آخر هفته نیم‌بها شود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط