پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارپیشنهاد افزایش پنج هزار تومانی قیمت بلیط سینماها در سال 1399

پیشنهاد افزایش پنج هزار تومانی قیمت بلیط سینماها در سال 1399

اخبار هنری : محمدقاصد اشرفی با اشاره به پیشنهاد انجمن سینماداران برای قیمت بلیت سینما در سال 99 عنوان کرد : ۲ سال است که قیمت بلیت همان ۲۰ هزار تومان مانده است. پیشنهاد انجمن سینماداران برای سال ۹۹ این است که فقط در سینماهای مدرن، ممتاز و درجه‌یک برای پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ۵ هزار تومان اضافه شود.

رئیس انجمن سینماداران همچنین درباره تعطیلی دو هفته‌ای سینماها اظهار کرد: در درجه اول، سلامتی مردم بسیار حائز اهمیت است اما باید توجه داشت هر سینما دارای چندین نفر پرسنل است و در ایام نزدیک نوروز باید حقوق، پاداش و عیدی آن‌ها را پرداخت کند. با این وضعیت اکثر سینماها برای پرداخت هزینه‌ها دچار مشکل خواهند شد. تقاضای ما از دولت این است که در این زمینه کمک کند تا بخش خصوصی بتواند سرپا بایستد و روند کارش را ادامه دهد.
انجمن سینماداران در حالی پیشنهاد افزایش قیمت پنج هزار تومانی بلیط سینماها را داده است که بنا به آمار منتشره سازمان سینمایی امسال آمار مخاطبان سینما در ایران نسبت به سال گذشته کم‌‌تر شده است. کم شدن مخاطبان در حالی است که امسال سالن‌‌های جدیدی به چرخه‌‌ی اکران اضافه شده‌‌اند. یکی از عوامل استقبال کم مخاطبان از فیلم‌‌ها، فیمت بلیط سینماها است. حال باید دید، مدیران سینمایی تن به این درخواست انجمن سینماداران خواهند داد یا خیر.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط