پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبار ویژهچراغ سبز سازمان سینمایی به حذف هیات انتخاب جشنواره در دوره‌های آتی

چراغ سبز سازمان سینمایی به حذف هیات انتخاب جشنواره در دوره‌های آتی

اخبار هنری : کرونا با تمام زیان‌هایی که برای ارکان مختلف سینما به بار آورد، سبب شد تا جشنواره فجر امسال، برای ورودی فیلم‌ها، هیات انتخابی در نظر نگیرد.
در شرایطی که حذف هیات انتخاب از جشنواره امسال، برخی امیدواری‌ها را نسبت به تداوم آن در دوره‌های آتی تقویت کرده بود، دبیر جشنولره در نشست اخیر خود، این هیات را جزء ارکان جشنواره نامید که همواره باید حفظ شود.
اما “مسعود نجفی” صبح امروز در برنامه‌ای تلویزیونی، اظهارات دیگری بر زبان آورد که می‌تواند نشانه‌ای از چراغ‌سبز سازمان برای حذف همیشگی این هیات باشد.
نجفی گفت :

نبود هیات انتخاب از موارد تحمیلی کرونا بود که با استقبال مواجه شد.حتی برخی این پیشنهاد را داده‌اند که در سال‌های بعد هم که شرایط عادی می‌شود، این روند را داشته باشیم که فیلم‌ها مانند بسیاری از جشنواره‌های دنیا بدون هیات انتخاب به جشنواره بیایند و داوری شوند. فکر می‌کنم تجربه امسال در نهایت خروجی موفقی داشته باشد. ضمن اینکه هیات داوران در جمع تخصصی خود با دقت فیلم‌ها را ارزیابی می‌کنند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط