جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارکارهایی که حین تماشای «جوکر» ممنوع است

کارهایی که حین تماشای «جوکر» ممنوع است

اخبار هنری: برخی از بزرگترین زنجیره سینماهای آمریکا استفاده از ماسک، گریم یا وسائل تزیینی مربوط به فیلم «جوکر» را برای تماشاگران فیلم ممنوع کردند.

فیلم سینمایی «جوکر» ساخته تاد فیلیپس از موردانتظارترین آثار سینمایی این روزها است که تا چند روز دیگر روی پرده می‌رود. این فیلم در جشنواره ونیز نخستین بار روی پرده رفت و تحسین‌برانگیز شد.

در این میان اما یک نگرانی بزرگ وجود دارد که تماشاگران را نگران می‌کند. ممکن است برخی افراد با الگو گرفتن از شخصیت اصلی فیلم دست به خشونت بزنند. این نگرانی بیراه نیست چرا که سال ۲۰۱۲ هنگام نمایش «بتمن: شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در یک سالن سینما در شهر آوروا فردی مسلح که خودش را به شکل جوکر درآورده بود، به روی تماشاگران آتش گشود و جان ۱۲ نفر را گرفت.

به همین دلیل است که بزرگترین زنجیره سینما در آمریکا اعلام کرد حین نمایش این فیلم تماشاگران نباید از ماسک یا چیزی که به هر نحوی چهره‌شان را بپوشاند، استفاده کنند. علاوه بر این رنگ کردن چهره با گریم آشنای جوکر هم ممنوع خواهد بود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط