جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارکاهش فروش سینماها در پی حوادث هفته اخیر

کاهش فروش سینماها در پی حوادث هفته اخیر

به گزارش سعید عدالتی نیک از اخبار هنری : درحالی که سینماها از ۱۵ آبان با اکران دو فیلم کمدی «مطرب» و «چشم و گوش بسته» روزهای پررونقی را پشت سر می‌گذاشتند، هفته گذشته در پی اعتراضات و شلوغی‌های پیش‌ آمده و اختلالات اینترنتی فروش سینماها نیز به صورت ناگهانی با کاهش شدیدی مواجه شد.

آمار نشان می‌دهد مجموع فروش این هفته سینماها نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته که این کاهش غیرطبیعی، بیشتر فیلم‌های بالای جدول را متضرر کرده است.

این هفته نیز «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی باوجود کاهش فروش یک میلیاردی، توانست به فروش ۳,۷۰۰ میلیارد تومان دست یابد و با اختلاف صدرنشین جدول فروش شود. «مطرب» که بیشترین تعداد سالن سینما را در اختیار دارد مجموع فروشش را به بیش از ۸.۸ رساند تا خود را بعنوان یکی از گزینه‌های اصلی شکستن رکور پرفروش‌ترین فیلم سال معرفی کند.

«چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن دیگر کمدی پرطرفدار هفته بود که با فروش ۹۲۰ میلیون تومان در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

رتبه سوم جدول متعلق بود به فیلم «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری که پس از رفع توقیف، اکران خود را از سر گرفت و توانست تنها با ۱۶ سالن به فروش ۴۲۷ میلیون تومان برسد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط