سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارکرونا، ضبط فصل دوم «عصر جدید» را متوقف کرد

کرونا، ضبط فصل دوم «عصر جدید» را متوقف کرد

اخبار هنری : همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشور و نگرانی بابت ضبط برنامه‌‌های تلویزیونی‌‌، احسان علیخانی مجری و کارگردان برنامه‌‌ی «عصر جدید» از توقف ضبط این برنامه خبر داد.
به نقل از روابط عمومی برنامه، احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصرجدید» به ارائه توضیحاتی پیرامون توقف ضبط برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت.
علیخانی با اشاره به ثبت‌‌نام تعداد زیادی از مخاطبان به عنوان تماشاگر گفت: چندین هزار مخاطب پروپاقرص بزرگ‌‌ترین مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» برای تماشای استعداد شرکت‌‌کنندگان ثبت‌‌نام کرده‌‌اند که در حال حاضر امکان ضبط برنامه وجود ندارد.
وی افزود: برنامه‌‌هایی که از راستی‌‌آزمایی شرکت‌‌کنندگان پخش می‌شود دی ماه ضبط شد و در بهمن ماه تنها ضبط ۶ قسمت با حضور داوران و شرکت‌‌کنندگان صورت گرفته است.
علیخانی ادامه داد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توصیه مدیران شبکه سه سیما و نگرانی عوامل «عصرجدید» تصمیم بر آن شد تا ضبط برنامه موقتاً متوقف شود.
همچنین کارگردان و مجری این برنامه توصیه کرد: از ویروس کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید و در صورتی که کار ضروری ندارید از منزل بیرون نروید.
گفتنی است پخش سری دوم برنامه‌‌ی «عصر جدید» از هفته‌‌ی گذشته با برنامه‌‌های راستی‌‌آزمایی آغاز شده است و در هفته‌‌ی آینده، قسمت‌‌های ابتدایی این برنامه روی آنتن شبکه‌‌ی سه سیما خواهد رفت. با این حال با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا مشخص نیست که در ادامه ضبط و پخش این برنامه چگونه خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط