پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارسینمای جهانکمک یک میلیون دلاری نتفلیکس به صندوق امداد انجمن تهیه‌‌کنندگان هند

کمک یک میلیون دلاری نتفلیکس به صندوق امداد انجمن تهیه‌‌کنندگان هند

اخبار هنری : کمپانی نتفلیکس اعلام کرده است که مبلغ یک میلیون دلار به صندوق امداد انجمن تهیه‌‌کنندگان هند، اهدا کرده است.
به گزارش اخبار هنری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام کمپانی نتفلیکس در روز جمعه، این غول فیلمسازی و پخش آنلاین فیلم های سینمایی، مبلغ یک میلیون دلار به صندوق امداد انجمن تهیه‌‌کنندگان هندی کمک کرده است.
این صندوق که ماه مارس توسط این انجمن ایجاد شده بود، در زمینه کمک و امداد به افرادی که در صنعت و جامعه سینمایی این کشور دچار آسیب شده‌‌اند، فعالیت می‌‌کند. هدف اصلی آن کمک به افرادی است که به دلیل توقف تولید پروژه‌‌های سینمایی در این کشور در پی شیوع ویروس کرونا، جان خود را از دست داده‌‌اند.
این کمپانی به تمامی اعضای خود که قرار بود در این کشور فیلم بسازند هم حقوق چهار هفته را پرداخت خواهد کرد.
سخنگوی کمپانی نتفلیکس می‌‌گوید: ما از همکاری با انجمن تهیه‌‌کنندگان هند برای حمایت از کارکنان فیلم و تلویزیونی از متخصص‌‌های برق گرفته تا نجارها و گریمورها احساس خرسندی می‌‌کنیم. اعضای ما در هند همیشه در موفقیت نتفلیکس حیاتی بوده‌‌اند و حالا ما می‌‌خواهیم نقش خود را ایفا کنیم و به کسانی که در این شرایط بی‌‌سابقه قرار دارند، کمک کنیم.
روی کاپور رئیس انجمن تهیه‌‌کنندگان هند نیز می‌‌گوید: در ماه‌‌های گذشته با تعطیلی تولیدات سینمایی، بسیاری از افراد فعال در زمینه فیلم و تلویزیون که دستمزدهای روزانه دریافت کرده‌‌اند، در امرار معاش به مشکل خورده‌‌اند. من از کسانی که به صندوق ما کمک کردند تا از همکاران خود حمایت کنیم، تشکر و به آن‌‌ها افتخار می‌‌کنم.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط