پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارکمک 15 میلیون دلاری سرویس استریمینگ نت‌فلیکس به عوامل و بازیگران بیکار...

کمک 15 میلیون دلاری سرویس استریمینگ نت‌فلیکس به عوامل و بازیگران بیکار شده

سرویس استریمینگ نت‌فلیکس ۱۵ میلیون دلار از مبلغ را به عوامل و بازیگران بیکار شده صنعت سینما در کمپانی‌های دیگر اختصاص خواهد داد.

«تد ساراندوس» مدیر محتوای نت‌فلیکس اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار به صنعت فیلمسازی اهدا می‌کند تا بحران ویروس کرونا سپری شود. این ویروس تاکنون فیلمبرداری تمامی پروژه‌های صنعت سرگرمی از جمله عناوین سینمایی و تلویزیونی نت‌فلیکس مانند فصل دوم سریال «ویچر» (The Witcher) و فصل چهار سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) را مختل کرده است.

ساراندوس می‌گوید: «بحران کووید-۱۹ برای بسیاری از صنایع از جمله جامعه‌ی هنر صدمات جبران‌ناپذیری به بار آورده است. تقریباً فیلمبرداری تمام سریال‌ها و فیلم‌ها در سراسر دنیا متوقف شده و صدها هزار نفر کارشان را از دست داده‌اند. این افراد شامل مختصصین برق و رانندگان می‌شود که بسیاری از آن‌ها به شکل ساعتی کار می‌کنند و با هر پروژه حقوق‌شان را دریافت می‌کنند. این جامعه از نت‌فلیکس در دوران موفقیت حمایت کرد و ما می‌خواهیم در این دوران سخت به آنان یاری برسانیم، به ویژه وقتی که دولت‌ها هنوز نمی‌دانند چگونه از آنان‌ حمایت کنند.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط