پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارکیت بلانشت رسما به فیلم Borderlands پیوست

کیت بلانشت رسما به فیلم Borderlands پیوست

اخبار هنری : کیت بلانشت پس از توافق نهایی با لاینگزیت رسما به فیلم Borderlands اضافه شد و نقش لیلیث را بازی خواهد کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم Blue Jasmine (یاسمن پژمرده) که بیشتر برای بازی در نقش گالادریل در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) شناخته می‌شود، در حال مذاکره با شرکت لاینزگیت برای حضور در فیلم Borderlands (بوردرلندز) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بلانشت در این فیلم قطعی شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، بلانشت پس از توافق نهایی و امضا قرارداد همکاری با لاینزگیت قرار است نقش شخصیت لیلیث را در فیلم Borderlands بازی کند.

ساخت فیلم Borderlands از سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود، اما خبر خیلی زیادی تا به امروز از آن منتشر نشده بود. حال الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish (آرزوی مرگ) و Knock Knock (تق تق) وظیفه کارگردانی کریگ مازن، خالق و نویسنده‌ی سریال Chernobyl (چرنوبیل) و برنده‌ی دو جایزه‌ی اِمی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و اولین بازیگر فیلم بوردرلندز نیز مشخص شده تا به ساخت این فیلم سرعت بیشتری بخشیده شود و احتمالا خبرهای بیشتری از آن در آینده نیز منتشر خواهد شد. لیلیث یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای بوردرلندز بود که در قسمت اول بازی Borderlands یکی از شخصیت‌های قابل بازی بوده است. او یکی از تنها ۶ زن کهکشان است که در کلاس قدرتمند سایرن قرار دارد که دارای قدرت‌های باورنکردنی و فوق العاده انسانی هستند.

اولین قسمت بازی Borderlands در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که این بازی، یک بازی شوتر نقش آفرینی بود که توسط گیرباکس سافتور تولید و توسط Take-Two Interactive با لیبل 2K منتشر شده است. اتفاقات این بازی در آینده و یک دنیای علمی تخیلی و در سیاره‌ پاندورا جریان دارد. تاکنون بیش از ۵۷ میلیون نسخه از مجموع کل قسمت‌های بازی به فروش رفته است. بازی Borderlands 3 آخرین نسخه بوردلندز بود که سال گذشته منتشر شد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط