شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبار«گربه‌‌ها» جوایز تمشک طلایی را درو کرد

«گربه‌‌ها» جوایز تمشک طلایی را درو کرد

اخبار هنری : فیلم سینمایی «گربه‌‌ها» تمشک طلایی بدترین فیلم را در چهلمین دوره از جوایز تمشک طلایی از آنِ خود کرد.
همان‌‌طور که پیش‌‌بینی می‌‌شد جوایز بدترین فیلم، بدترین بازیگر مکمل زن و مرد برای ریبل ویلسون و جیمز کوردن، بدترین گروه بازیگران، بدترین فیلم‌‌نامه و بدترین کارگردان را برای تام هوپر به این فیلم موزیکال تعلق گرفت.
«رمبو: آخرین خون» هم دو جایزه برد که شامل بدترین بازسازی یا فیلم ادامه و بی‌توجهی بی‌پروا به زندگی انسان‌ها و اموال عمومی بود.
جان تراولتا هم بی‌‌نصیب نماند و جایزه بدترین بازیگر مرد سال دو فیلم «رنگ تجاری» و «متعصب» را دریافت کرد.
هیلاری داف نیز جایزه بدترین بازیگر زن را برای «تسخیر شارون تیت» برد.
ادی مورفی هم که همیشه از چهره‌های منتخب تمشک طلایی است جایزه را در بخش بدترین نجات‌‌دهنده برای «دولمایت اسم من است» دریافت کرد.
جوایز تمشک طلایی 2020، با یک تفاوت عمده نسبت به سایر دوره‌‌ها برگزار شد. درحالی‌‌که مراسم معرفی و اهدای جوایز برندگان تمشک طلایی ۲۰۲۰ به دلیل ویروس کرونا شنبه شب برگزار نشد، شب گذشته اسامی برندگان این جایزه اعلام شد.
به جای اعلام اسامی در برنامه‌ای که قرار بود به صورت مستقیم پخش شود، شب پیش چهلمین دوره تمشک طلایی در یک کنفرانس مطبوعاتی برندگانش را معرفی کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط