جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارگروه ایرانی - آمریکایی، هزار و یک شب را می‌سازند

گروه ایرانی – آمریکایی، هزار و یک شب را می‌سازند

اخبار هنری: مجموعه داستان‌های «هزار و یک شب» با همکاری یک گروه ایرانی و آمریکایی به صورت فیلم، سریال، و بازی ویدئویی ساخته می‌شود.

به گزارش نشریه هنری «ورایتی»، نویسندگان و پدیدآورندگان این طرح رضا اصلان و مهیاد طوسی از شرکت «بومجن» خواهند بود و این پروژه هنری توسط اریک فیگ، از چهره های سرشناس هالیوود، و کمپانی «پیکچر استارت»، تولید می شود.

این ماجراهای کلاسیک شامل شخصیت هایی چون علاءالدین، غول چراغ جادو، سندباد، علی بابا، و کاراکترهای محبوب دیگری است که توسط شهرزاد، ملکه ایرانی، روایت می شود.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این پروژه منتشر نشده است، ولی تهیه کننده و سرمایه گذار «هزار و یک شب» پیکچر استارت خواهد بود و طرح اولیه شرکت «بوم جن» را اجرایی می کند.

رضا اصلان نویسنده، روزنامه نگار، تهیه کننده و برنامه ساز ایرانی تبار و از بنیانگذاران شرکت فرهنگی و هنری بوم جن است. او نامزد جایزه امی و برنده جایزه «جیمز جویس» برای همکاری در تولید سریال «The Leftovers» از شبکه کابلی «اچ.بی.او» است.

مهیاد طوسی نویسنده، تهیه کننده و مشاور رسانه ای ایرانی تبار است که در سالهای اخیر در تهیه و تولید پروژه های مستند و برنامه های تلویزیونی گوناگونی مشارکت داشته است.

اریک فیگ نیز مدیر پیشین گروه سینمایی «Lionsgate» و تهیه کننده فیلم هایی مانند «آقا و خانم اسمیت» است که در تولید آثاری چون «گرگ و میش» یا «متفقین» نیز مشارکت داشته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط