جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارگزارش باکس افیس هفتگی ۳۱ ژانویه - ۲ فوریه

گزارش باکس افیس هفتگی ۳۱ ژانویه – ۲ فوریه

اخبار هنری : در باکس افیس نخستین هفته ی ماه فوریه ، پسران بد ۳ برای سومین بار پیاپی صدر نشین باکس افیس شد ، این فیلم با کسب ۱۷ میلیون دلار دیگر در باکس افیس داخلی ، فروش های داخلی و جهانی خود را به ترتیب به ۱۴۸ میلیون و ۲۴۵ میلیون دلار رساند . این فیلم قطعا تا پایان اکران از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند و هدف گیری دقیقی برای تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم تاریخ ماه ژانویه دارد (معمولا بلاک باستر خاصی تو ماه ژانویه اکران نمیشه) ، این اثر تنها ۴۸٪ درصد افت فروش در این هفته تجربه کرد که به نسبت جان ویک ۳ هم افت فروش کمتری است .

در ادامه فیلم دالیتل همچنان به عنوان نخستین باکس افیس بامب بزرگ سال ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد و با کسب ۸ میلیون دلار دیگر فروش داخلی و جهانی خود را به ترتیب به ۵۵ میلیون و ۱۲۶ میلیون دلار رساند . این فیلم حتی بودجه ی ساخت خود را (۱۷۵ میلیون) باز نمیگرداند ، چه برسه به سود . این فیلم میتوانست خیلی موفقیت امیز هم باشد اگر یونیورسال بجای ۱۷۵ میلیون ۷۵ میلیون خرج آن میکرد . و قطعا علت اصلی شکستش بودجه ی بسیار بالایش است . این فیلم در بهترین حالت فروش جهانی نهایی ای بین ۱۵۰-۱۷۰ میلیون دلار خواهد داشت .

در ادامه فیلم ۱۹۱۷ با کسب ۱۰ میلیون دیگر فروش داخلی و جهانی خود را به ۱۱۹ میلیون و ۲۴۹ میلیون دلار رساند . این فیلم روی بودجه ی ۹۰ میلیون دلار ، اکنون حدود ۲۵۰ میلیون فروخته و قطعا موفق محسوب می‌شود .

در ادامه فیلم جدید گای ریچی ، جنتلمن با کسب ۶ میلیون دیگر ، اکنون روی بودجه ی ۱۸ میلیون دلاری ۲۰ میلیون فروش داخلی و ۴۸ میلیون فروش جهانی دارد که با هم قابل قبول است .

در ادامه ، در بین اکرانی های آخر سال ۲۰۱۹ ، استاروارز : د رایز او اسکای واکر به عنوان بزرگ‌ترین بلاک باستر همچنان در حال پخش فعلی سینما ، فروش داخلی و جهانی خود را به ترتیب به ۵۰۷ میلیون و ۱/۰۵۹ میلیارد دلار رسانده ، این فیلم از الادین(۱/۰۵۳ میلیارد) و روگ وان : ا استاروارز استوری(۱/۰۵۶ میلیارد) عبور کرد ، و کارش را با حدود ۱/۰۷۵ میلیارد تمام خواهد کرد که فروشی بسیار موفق محسوب می‌شود . فروش داخلی فیلم خم از دیو و دلبر (۵۰۴ میلیون) گذشت ، اما در همین رتبه ی ۱۴ تاریخ میموند و دیگر به روگ وان : ا استاروارز استوری(۵۳۲ میلیون) نخواهد رسید . می‌توان انتظار یک پایان ۵۱۷ میلیونی داخلی و ۱/۰۷۶ میلیاردی جهانی برای این فیلم داشت .

در نهایت ، فیلم جومانجی : مرحله ی بعد نیز فروش داخلی و جهانی خود را به ترتیب به ۲۹۱ میلیون و ۷۴۶ میلیون دلار رسانده که علیرغم پایین تر از قسمت اول بودن ، همچنان موفق محسوب می‌شود .

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط